StoryEditor

Metaxa usporiadala párty priamo na billboarde pri diaľnici

16.05.2013, 11:48
Spoločnosť Rémy Cointreau sa rozhodla pre netradičnú podporu značky Metaxa na vonkajších plochách.

Spoločnosť Rémy Cointreau sa rozhodla pre netradičnú podporu značky Metaxa na vonkajších plochách. Inokedy pasívny bigboard v Prahe doplnila o párty s tanečnou hudbou priamo na rampe vonkajšej plochy, ktorá musela byť špeciálne upravená.
 

Náš bigboard nie je len priestorovo zaujímavý, netradične osvetlený, ale predovšetkým sa nám podarilo premeniť ho v jednu veľkú zábavu. Niečo podobné ešte žiadna značka v Čechách ani na Slovensku nerealizovala,“ komentuje projekt Mária Hrablíková, manažérka značky Metaxy, Rémy Cointreau Czech / Slovakia.



Aby na bigboarde mohli tancovať ľudia, musel byť špeciálne technicky upravený. Tanečníci sa nad jednou z pražských križovatiek budú objavovať od 13. mája po dobu dvoch týždňov, vo všedné dni vždy v intervaloch od 7:30 do 9:30 a od 16:30 do 18:30 budú tancovať a propagovať drink Metaxa Suntonic a Sunball .

Metaxa svoj ​​drink Suntonic inovovala už skôr pomocou guličky pripevnenej na okraji pohára. Po naliatí Metaxy do Sunball gule sa rozsvietia diódy. Značka sa tak snaží zákazníkom viac priblížiť tému svojej kampane "Dotkni sa slnka". Komunikáciu na vonkajších plochách značka realizuje v rámci celoročnej kampane, ktorá je tento rok v znamení drinku Suntonic a rituálu Sunball. Súčasťou kampane je aj televízny spot a podpora v gastronómii, kam zamieril tím hostesiek.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 20:52