StoryEditor

Kľúčom úspešnej mediálnej kampane je inovácia

04.09.2013, 07:00
Prečítajte si, čo prezradil Peter Seyfert, výkonný riaditeľ mediálnej agentúry OMD Slovakia, v rozhovore pre Stratégie.

"Chcem dostať nové médiá do DNA našich tímov," povedal pre Stratégie Peter Seyfert, ktorý je od apríla novým výkonným riaditeľom mediálnej agentúry OMD Slovakia. Aké sú jeho plány a ambície v rámci lokálneho fungovania agentúry, ktorá je čerstvo súčasťou najväčšieho komunikačného holdingu vo svete? A aká bola jeho reakcia, keď sa na konci júla dozvedel o fúzii Omnicomu a Publicisu? Odpovede (aj na ďalšie otázky) sa dočítate v augustovom vydaní Stratégií, ktoré je práve v predaji.

 

Čo prezradil Peter Seyfert rozhovore pre Stratégie (okrem iného):

"Na kreativitu komunikácie značiek našich klientov kladieme rovnaký dôraz ako na jej efektívnosť."

"... náš pohľad na mediálne plánovanie a celý biznis vychádza z výskumov. Kreativita nepodložená poznaním je predsa samoúčelná."

"Pravidlo, že kto najviac „kričí” v médiách, ten bude prvý, už dávno neplatí. Zvíťazí ten, kto bude lepší, iný, kto sa dostane ku spotrebiteľovi pre neho najprirodzenejšou cestou. O tomje plánovanie."

"Náš nedávny výskum pomocou ekonometrického modelovania pre nášho klienta odhalil, že presun časti rozpočtu z TV do rozhlasu a printu zabezpečí klientovi lepšie obchodné výsledky."

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 05:16