"Chcem dostať nové médiá do DNA našich tímov," povedal pre Stratégie Peter Seyfert, ktorý je od apríla novým výkonným riaditeľom mediálnej agentúry OMD Slovakia. Aké sú jeho plány a ambície v rámci lokálneho fungovania agentúry, ktorá je čerstvo súčasťou najväčšieho komunikačného holdingu vo svete? A aká bola jeho reakcia, keď sa na konci júla dozvedel o fúzii Omnicomu a Publicisu? Odpovede (aj na ďalšie otázky) sa dočítate v augustovom vydaní Stratégií, ktoré je práve v predaji.
Čo prezradil Peter Seyfert rozhovore pre Stratégie (okrem iného):
"Na kreativitu komunikácie značiek našich klientov kladieme rovnaký dôraz ako na jej efektívnosť."
"... náš pohľad na mediálne plánovanie a celý biznis vychádza z výskumov. Kreativita nepodložená poznaním je predsa samoúčelná."
"Pravidlo, že kto najviac „kričí” v médiách, ten bude prvý, už dávno neplatí. Zvíťazí ten, kto bude lepší, iný, kto sa dostane ku spotrebiteľovi pre neho najprirodzenejšou cestou. O tomje plánovanie."
"Náš nedávny výskum pomocou ekonometrického modelovania pre nášho klienta odhalil, že presun časti rozpočtu z TV do rozhlasu a printu zabezpečí klientovi lepšie obchodné výsledky."
Zdroj: mia