StoryEditor

Spúšťa sa nové meranie sledovanosti vonkajšej reklamy v Česku

26.08.2013, 15:49
V auguste 2013 bola uzavretá zmluva na meranie sledovanosti vonkajšej reklamy v Českej republike medzi zadávateľmi BigMedia a euroAWK a realizátormi MEDIARESEARCH a MGE DATA.

V utorok 6. augusta 2013 bola uzavretá zmluva na meranie sledovanosti vonkajšej reklamy medzi zadávateľmi BigMedia a euroAWK a realizátormi MEDIARESEARCH a MGE DATA.

MEDIARESEARCH zaisťuje terénny zber dát na vzorke 2000 respondentov. MGE DATA dodáva osvedčenú technológiu Mobitest používanú vo Veľkej Británii, Nemecku, Rakúsku, Poľsku, Holandsku a ďalších krajinách.

Projekt zberu GPS dát je rozfázovaný do 12 etáp a jeho výsledkom sekundové dáta o každodennej mobilite. Z podrobných záznamov o trase každého respondenta a databázy plôch odvodzované ukazovatele sledovanosti vonkajšej reklamy.

MEDIARESEARCH spoločne s MGE pripraví pre český trh štandardné mediálne ukazovatele typu GRPs, Reach a Frekvencia a pripraví korektné algoritmy pre výpočty týchto ukazovateľov v kampaniach.

Počas augusta 2013 prebehne príprava na terénny zber a v druhej polovici septembra 2013 budú zahájené pravidelné 3-týždňové vlny zberu dát. Meranie postupne prebehne v Prahe, Brne, Ostrave a dvoch vybraných krajských mestách. Výsledky z celého projektu by mali byť k dispozícii zadávateľom v júli 2014.

Zdroj: MEDIARESEARCH

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 09:08