Časopis Star sa pred niekoľkými mesiacmi zmenil z týždenníka na dvojtýždenník. Vydavateľ si s odstupom času túto zmenu pochvaľuje: "Ako podnikateľka a ekonómka, pre ktorú sú dôležité čísla, hodnotím prechod na dvojtýždenník pozitívne," povedala pre Stratégie generálna riaditeľka spoločnosti Star production Mária Reháková.
Reháková má s titulom aj ďalšie plány: "Star plánujeme transformovať z bulvárneho na spoločenský časopis, takže zmenu periodicity chápeme ako očisťovací proces, ktorý by mal vyústiť, samozrejme, s veľkým vkladom tímu, do moderného periodika, s výhľadom pôsobenia na internetovom portáli."
Star za prvé štyri mesiace roka predával v priemer 8 089 výtlačkov.
Aké zmeny nastali v slovenských médiách a ako ich hodnotí brandža, sa dočítate v prílohe Mediálne agentúry a médiá 2013. Je súčasťou júnových Stratégií, ktoré práve vychádzajú.
Zdroj: Ivan Krasko