StoryEditor

Nivea realizovala najväčší prieskum v histórii

28.06.2013, 15:01
Do najväčšieho vývojový projektu v oblasti starostlivosti proti starnutiu bolo celosvetovo zapojených 8 500 žien.

  

„Respondentky testovali nový produktový rad a podieľali sa na tom, aby bol čo najúčinnejší a najlepšie zodpovedajúci ich potrebám, samotné kritériá pre nový rad definovali práve respondentky. Pri vývoji výrobkov sa testovalo viac ako 300 rôznych kombinácií ingrediencií a emulzií. Výsledkom je nový rad pre omladenie pleti NIVEA Cellular Anti-age pre cieľovú skupinu žien vo veku 40+,“ približuje Lýdia Ďurišová, PR Coordinator, Beiersdorf Slovakia. Spoločnosť na trh uvádza tri výrobky: denný, nočný a očný krém. „Výrobky NIVEA Cellular Anti-Age obsahujú novú kombináciu aktívnych zložiek: výťažok z magnólie, kreatín a kyselinu hyalurónovú. Výskumné štúdie preukázali, že zloženie s touto konkrétnou kombináciou má mimoriadne silné účinky pri omladzovaní pleti, zvyšuje jej pevnosť, pružnosť a vyhladzuje vrásky,“ dodáva Lýdia Ďurišová. Značka NIVEA vstúpila na slovenský trh do segmentu Anti-Age produktov v roku 1994 uvedením krémov s lipozómami. Dnes jej na tomto trhu patrí pozícia č.1 a prostredníctvom nového radu je jej cieľom potvrdiť pozíciu lídra v starostlivosti proti starnutiu. Anti-age segment tvorí niečo okolo 50 % z celkového trhu a jeho rast sa dá očakávať i vzhľadom na trend starnutia populácie.

Podpora nového radu je plánovaná od septembra do decembra 2013.

ATL: TV, TV online, Tlačová inzercia, advertoriály, špeciálne printové projekty, OOH.

BTL: Internet – testovanie, online kampaň, podpora na facebooku a youtube, PPC, Štúdiá starostlivosti NIVEA – odborná konzultácia s kozmetičkou a následné odporučenie vhodného produktu, Podpora v mieste predaja, POS.

  

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 11:05