„Respondentky testovali nový produktový rad a podieľali sa na tom, aby bol čo najúčinnejší a najlepšie zodpovedajúci ich potrebám, samotné kritériá pre nový rad definovali práve respondentky. Pri vývoji výrobkov sa testovalo viac ako 300 rôznych kombinácií ingrediencií a emulzií. Výsledkom je nový rad pre omladenie pleti NIVEA Cellular Anti-age pre cieľovú skupinu žien vo veku 40+,“ približuje Lýdia Ďurišová, PR Coordinator, Beiersdorf Slovakia. Spoločnosť na trh uvádza tri výrobky: denný, nočný a očný krém. „Výrobky NIVEA Cellular Anti-Age obsahujú novú kombináciu aktívnych zložiek: výťažok z magnólie, kreatín a kyselinu hyalurónovú. Výskumné štúdie preukázali, že zloženie s touto konkrétnou kombináciou má mimoriadne silné účinky pri omladzovaní pleti, zvyšuje jej pevnosť, pružnosť a vyhladzuje vrásky,“ dodáva Lýdia Ďurišová. Značka NIVEA vstúpila na slovenský trh do segmentu Anti-Age produktov v roku 1994 uvedením krémov s lipozómami. Dnes jej na tomto trhu patrí pozícia č.1 a prostredníctvom nového radu je jej cieľom potvrdiť pozíciu lídra v starostlivosti proti starnutiu. Anti-age segment tvorí niečo okolo 50 % z celkového trhu a jeho rast sa dá očakávať i vzhľadom na trend starnutia populácie.
Podpora nového radu je plánovaná od septembra do decembra 2013.
ATL: TV, TV online, Tlačová inzercia, advertoriály, špeciálne printové projekty, OOH.
BTL: Internet – testovanie, online kampaň, podpora na facebooku a youtube, PPC, Štúdiá starostlivosti NIVEA – odborná konzultácia s kozmetičkou a následné odporučenie vhodného produktu, Podpora v mieste predaja, POS.
Zdroj: red