StoryEditor

Veľké Noviny: pozrite si nové logo a ďalšie zmeny v spravodajstve staníc JOJ Group

26.08.2013, 15:38
V spravodajstve staníc skupiny JOJ sa od septembra zmení úplne všetko – hudba, zvučky, systém grafiky aj štúdio. Vieme viac.

TV JOJ od 1. septembra kompletne zmení vizuál spravodajských relácií.

Najzásadnejšou programovou zmenou však bude nový názov a nasadenie hlavnej spravodajskej relácie –   diváci TV JOJ si budú môcť pozrieť úplne nové Veľké Noviny, ktoré dostali vysielací čas o 19.00 hod. Všetky tri veľké televízie tak budú od septembra vysielať svoje hlavné spravodajstvo v rovnakom čase.

Zmena sa výrazne dotkne aj relácie KRIMI, ktorá sa neruší, ale presúva na stanicu PLUS, kde sa bude vysielať denne o 20.00 hod. PLUSka tak dostane vlastné spravodajstvo.

 

Zmena času i vizuálu

Čo sa týka spravodajských relácií JOJ Group, zmení sa tak v novej televíznej sezóne úplne všetko – hudba, zvučky, vnútorná grafika, aj systém grafiky a štúdio. „Vychádzali sme zo zadania, ktoré definovalo, aby bola spravodajská grafika čo najviac funkčná a pre diváka čitateľná. Držali sme sa tiež filozofie zjednotenia spravodajských relácii v rámci vizuálu, no väčší dôraz sme kládli na hlavnú spravodajskú reláciu, keďže sa menil aj jej vysielací čas, dĺžka formátu a tiež názov,“ vysvetľuje šéf kreatívy TV JOJ Ondrej Garan Hutnik.

Jednotlivé spravodajské relácie – Noviny o 12, Noviny o 17, Veľké Noviny a Krimi – sa po novom budú rozlišovať farebne aj v logotype tak, aby bolo jasné, čo je hlavné spravodajstvo. „Aj font sme prispôsobili tomu, aby bol dostatočne veľký a čitateľný. Graficky sme sa úplne snažili odčleniť KRIMI, keďže od septembra pôjdu na PLUSke v jej hlavnom vysielacom čase,“ doplnil šéf kreatívy.

Na zmene vizuálu sa okrem Ondreja Garana Hutnika podieľali dizajnéri Dalibor Hriadel, Štefan Kráľovič, Jakub Jurášek a viz animátor Jano Tokár, o hudbu sa postaral Martin Zimányi a Peter Dudák z Hexu.
 

Veľké Noviny

Hlavná spravodajská relácia TV JOJ okrem absolvovania re-brandingu (nový názov Veľké Noviny) prechádza od septembra aj kompletným re-designom.

Veľké Noviny štartujú od septembra s novým logom (veľký vizuál nižšie), zmenenou on-air grafikou a novým štúdiom. „Design on-air grafiky kladie dôraz na prehľadnosť a čitateľnosť a zároveň využíva súčasné typografické trendy a prispôsobený font. V samotnom logu "noviny" je využitý výrez špirály z korporátneho loga a spája ho so spravodajským objektívom, ktorý je využitý ako hlavný element designu grafickej výbavy zvučiek,“ vysvetľuje šéf kreatívy TV JOJ Ondrej Garan Hutnik.

 

Viac sa o novinkách v jesennom vysielaní staníc JOJ Group dozviete v augustovom vydaní Stratégií, ktoré bude onedlho v predaji.

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:44