Televízia Markíza minulý týždeň redizajnovala tri relácie - Teleráno, Lampáreň a Reflex. Nový vizuál vznikol v internom tíme televízie a kreatívny riaditeľ Markízy Roman Kettner pre Stratégie skomentoval každý z nich.
Lampáreň: "Snaha o zachovanie idey pôvodnej zvučky sa najviac prejavila pri relácii Lampáreň. Pôvodne indiferentné budovy pomyselného mesta sme vymenili za symbolické mesto vybudované zo zmlúv, faktúr a dokumentov, čím sme sa ešte viac priblížili k jasnému zadefinovaniu obsahu relácie."
Teleráno: "Zvučka Telerána prešla najradikálnejšou úpravou: keďže raňajky neodmysliteľne patria k rannému programu každého z nás, stal sa hlavným motívom novej zvučky stôl plný všetkého, čo k raňajkám patrí. Množstvo a rozmanitosť predmetov je rovnako bohaté, ako obsah relácie. Nový vizuál je svieži, dynamický a pestrejší, než doposiaľ a logo využíva 6 farebností namiesto jednej. Novinkou je aj jasné zadefinovanie ranných správ a športu, ktoré používajú spravodajskú grafiku."
Reflex: "Podstatná idea, ktorá ovplyvnila refresh zvučky relácie Reflex vychádzala z jej názvu. Odraz svetla a reflexné plochy sme využili ako cestu k dynamizácii a zvýšeniu vizuálnej atraktivity, no pri zachovaní podobnej farebnosti, ako v pôvodnej zvučke. Pri claime „Ľudia, príbehy, emócie“ sme sa snažili potlačiť popisnosť predchádzajúcej zvučky a využiť abstraktnejšiu formu stvárnenia."
https://www.youtube.com/watch?v=1vMcaZ2JIe0
https://www.youtube.com/watch?v=pD-H7VoTq-Y
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0b5l7nk00
https://www.youtube.com/watch?v=HQ4U4-7Q4Ug
https://www.youtube.com/watch?v=E1UM_M9Av6E
Zdroj: ik