Aktuálne podporuje projekt Kvalita z našich regiónov aj kreslená kampaň od agentúry Respect APP. Motívy sa objavujú v tlači a na billboardoch. V televízii beží reklamný spot, v mediamixe je aj rozhlas. Kľúčovým posolstvom kampane je, že euro denne pri kúpe slovenských výrobkov môže dať prácu až stotisíc ľuďom na Slovensku.
Celoslovenská mediálna kampaň k projektu Kvalita z našich regiónov je spojená tiež so spotrebiteľskou SMS súťažou. Zákazníci sa súťaže môžu zúčastniť tak, že kúpia najmenej jeden výrobok od firiem zapojených do projektu (SHP Harmanec, Milex/Liptov, Novofruct, St. Nicolaus, Slovenské pramene a žriedla/Budiš alebo Zeleninárska) v ľubovoľnej predajni COOP Jednota Slovensko, Kaufland alebo Tesco, a pošlú SMS s informáciami.
Slovenské Tesco v máji tiež podporuje domácu produkciu. Kampaň, ktorá zahŕňa aj tri televízne spoty sprevádza slogan Fandíme našim. Podporiť má hlavne výrobky Tesco Pravá chuť alebo kuracie mäšo a mlieko od slovenských dodávateľov.
http://youtu.be/U4JZ5JBSuvw
Zdroj: red