StoryEditor

Slovensko podporuje predaj vlastných výrobkov

21.05.2013, 15:41
V máji začala vzdelávacia kampaň k projektu Kvalita z našich regiónov. Podporiť má predaj výrobkov domácej produkcie. S vlastnou kampaňou sa pridalo tiež Tesco.

Aktuálne podporuje projekt Kvalita z našich regiónov aj kreslená kampaň od agentúry Respect APP. Motívy sa objavujú v tlači a na billboardoch. V televízii beží reklamný spot, v mediamixe je aj rozhlas. Kľúčovým posolstvom kampane je, že euro denne pri kúpe slovenských výrobkov môže dať prácu až stotisíc ľuďom na Slovensku.

 

Celoslovenská mediálna kampaň k projektu Kvalita z našich regiónov je spojená tiež so spotrebiteľskou SMS súťažou. Zákazníci sa súťaže môžu zúčastniť tak, že kúpia najmenej jeden výrobok od firiem zapojených do projektu (SHP Harmanec, Milex/Liptov, Novofruct, St. Nicolaus, Slovenské pramene a žriedla/Budiš alebo Zeleninárska) v ľubovoľnej predajni COOP Jednota Slovensko, Kaufland alebo Tesco, a pošlú SMS s informáciami.

 

Slovenské Tesco v máji tiež podporuje domácu produkciu. Kampaň, ktorá zahŕňa aj tri televízne spoty sprevádza slogan Fandíme našim. Podporiť má hlavne výrobky Tesco Pravá chuť alebo kuracie mäšo a mlieko od slovenských dodávateľov.

 

 

http://youtu.be/U4JZ5JBSuvw

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 21:31