Televízia Markíza sa chystá zmeniť reláciu o Počasí. Už tento víkend ho predstaví v novej podobe. Televízia spustila promokampaň a tvrdí v nej, že "počasie už nikdy nebude také, ako predtým". Stratégie prinášajú odpovede Markízy o tom, ako bude nové Počasie vyzerať:
Čo sa zmení: "Nové Počasie bude aj vďaka veľkým ikonám prehľadnejšie, graficky zaujímavejšie a zrozumiteľnejšie, ale tiež maximálne informačne naplnené, dynamickejšie a sviežejšie," tvrdí Markíza.
Moderátori: Ostanú rosničky, meteorológ Jozef Iľko sa bude venovať iba Teleránu
Štúdio: Vysielať sa bude z nového interaktívneho štúdia a počas predpovede sa bude intenzívne využívať dotyková obrazovka
Premiéra: V nedeľu 9. mája
Vysielací čas a stopáž: Ostanú nezmenené (každý deň cca. 20:15)
Kto vytvoril grafiku Počasia: Útvar kreatívnych služieb v spolupráci s redakciou spravodajstva
Aktuálna dosahuje Počasie na Markíze približne 500-tisícovú sledovanosť v 12+. Jeho hlavným konkurentom je Najlepšie Počasie na Joj, ktoré stavilo na profesionálnych meteorológov. To dosahuje staničné nadpriemery, minulú nedeľu malo v skupine 12-54 podiel 35,2 %.
http://youtu.be/IBFP1gKtQCk
http://youtu.be/c-vUc21fLaw
http://youtu.be/vZ412ednLsQ
http://youtu.be/WdnKE87nkJ4
Zdroj: Ivan Krasko