Návraty po dovolenke bývajú väčšinou v zmysle pomalých prijemných nábehov, teda - to by bol dokonalý scenár. Avšak v týždeň plný plánovania roku 2014, hodnotenia a finalizovania prichádzajúcej kampane to neplatí.
Pondelok sedem hodín ráno a už v plnom zábehu. Prezentácia pre predstavenstvo a poobede briefing študentov na workshop BikeArt v rámci BLAFu – Bratislava Art Festivalu.
Heineken oslavuje 140 výnimočných rokov kvality, úspechu a inovácií a cez rôzne epizódy rozprávame jeho príbeh. A keďže všetko sa to začalo práve v Amsterdame, okrem tulipánov či AJAX Amsterdamu sa každému mesto spojí práve s bicyklami. A práve tie sú nosným prvkom prichádzajúcej kampane.
Pre BLAF workshop sme vybrali 10 študentov z VŠVU a ich úlohou bolo zosobniť 140 rokov značky Heineken práve vo vintage bicykli. Nádvorie Slovenskej národnej galérie sa tak vo štvrtok premenilo na dielňu mladých dizajnérov a umelcov. Výsledkom bolo 10 unikátnych dizajnov a víťazka si na tom svojom bicykli hrdo odpedálovala domov.
Tu však prepojenie s bicyklami ani zďaleka nekončí. Okrem týchto 10 dizajnérskych kúskov, sme v spolupráci s Modrofúzom pripravili ďalších 50, ktoré sa budú dať vyhrať v našich vybraných prevádzkach po celom Slovensku a rovnako aj cez novú aplikáciu. Pri jej testovaní sme sa naozaj zabavili – stať sa súčasťou historických fotografií či 80-tych rokov a nakoniec skončiť v budúcnosti. Svetlo sveta by mala uzrieť v priebehu októbra.
A ako inak ukončiť týždeň, ako s kolegami, kamarátmi a agentúrami na pive – a to nie hocikde, ale na Staromestskom beerfeste. Cesta však bola kľukatá a určite nie vydláždená – na pivo sa totiž išlo na nových bicykloch po bratislavských cestách a povedzme si, nie všade nájdete vhodný terén pre citybiky...
Avšak s úžasnými ľuďmi a chuťou na orosenú odmenu na záver sme úspešne prišli až do cieľa.

