Z 54 prihlášok z Česka a Slovenska bolo v 8 kategóriách nominovaných 16 prác, z ktorých porota v druhom kole vyberie víťazov jednotlivých kategórií.
Dokopy 104 porotcov rozhodlo, že 9 nominácií patrí českým agentúram a 7 slovenským. Všetky nominované kampane si možno prezrieť na webe súťaže, ich zoznam nižšie v správe.
Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční vo štvrtok 17. októbra 2013 v priebehu galavečera v hoteli Corinthia v Prahe, kde budú udelené aj ocenenia Inovatívna agentúra, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix.
Súťaží sa v ôsmich kategóriách - v šiestich kategóriách podľa mediatypov (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádiá, kinoreklamy a digitálnych médií) a v dvoch prierezových (Najlepšia kampaň a Najlepšie malá kampaň). Prihlásiť kampaň do súťaže mohol ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku (mediálna agentúra, reklamná agentúra, zadávateľ reklamy, médium, atď). Prihlásené mohli byť práce, ktoré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2012 do 30. júna 2013. Odborná porota hlasuje v dvoch kolách. Súťaž vyhlasuje spoločnosť FLEMEDIA, mediálny poradca a audítor.
Shorlist FLEMA Media Awards 2013:
Najlepšie využitie TV
Coca-cola – Multiscreen SuperStar / Starcom Media Vest Group (cz)
Budweiser Budvar – Osudové NE / PHD (cz)
Najlepšie využitie tlače
Jägermeister – Hegermeister / Attention!Media s.r.o. (cz)
Najlepšie využitie rádia
Otrivin – Aj s nádchou sa dá zabaviť / Starmedia Co. (sk)
Najlepšie využitie OOH
Coca-cola – Poděl se o radost / Starcom Media Vest Group (cz)
Ambi Pur – Torture Rooms / MediaCom Praha (cz+sk)
Ikea – I malá změna může váš domov nečekaně rozsvítit / MEC Czech (cz)
Velkopopovický Kozel – Štrngátor / MADE BY VACULIK (sk)
Najlepšie využitie digitálnych médií
Milka – Aká je naša láska / digita.sk (cz+sk)
Budweiser Budvar – Po nealku se písmenka nepletou / PHD (cz)
Microsoft – Launch Windows 8 / digita.sk (sk)
McDonald´s – Mobilní aplikace „Můj McDonald´s“ 2013 / OMD Czech (cz)
Najlepšie využitie kinoreklamy
Samsung – Živý kinospot / digita.sk (cz+sk)
Najlepšia kampaň
Fidorka – Vykutálená rošťárna / Starcom Media Vest Group (cz)
Najlepšia malá kampaň
Telecom – Nepočujúci - Neslyšící / Mediaedge:cia Slovak Republic (sk)
Milka – Ukáž svou lásku celému světu / Starmedia Co. (cz+sk)
Zdroj: FLEMEDIA

