Spoločnosť Kika Nábytok v týchto dňoch oslavuje 40. výročie svojho pôsobenia v Európe a do osláv sa rozhodla zapojiť svojich zákazníkov prostredníctvom súťaže „Každý 40. vyhráva“.
"Táto súťaž nenápadne nadbieha na trend národnej bločkovej lotérie, s tým rozdielom, že zákazník má o poznanie väčšiu šancu aj niečo vyhrať. Kým v prvom prípade vyhrá len pár z miliónov bločkov, v Kike vyhrá naozaj každý štyridsiaty zákazník," avizujú zástupcovia spoločnosti. Do súťaže sa totiž súťažiaci zapájajú cez bloček, ktorý je dokladom o nákupe v sieti Kika.
Súťaž ale bude prebiehať iba počas dvoch dní (12. a 13. októbra). Zákazníci Kiky si budú môcť v týchto dňoch zaregistrovať prostredníctvom SMS správy číslo na bločku v ľubovolnej hodnote. Každý štyridsiaty zákazník tak zdvojnásobí svoj nákup, keď v súťaži vyhrá poukážku na nákup v sieti Kika v hodnote zaregistrovaného bločku. Na vyzdvihnutie výhry bude upozornený SMS správou a prevziať si ju môže v ktorejkoľvek zo štyroch predajní Kika Nábytok na Slovensku (v Bratislave, Košiciach, Banskej Bystrici či Poprade).
Spoločnosť Kika svoju akciu prezentuje na letákoch, ktoré sú dostupné v predajniach a v ďalších propagačných materiáloch.
Zdroj: mia

