StoryEditor

Budiš uvádza rad Budiš vit&min so zeleným logom

27.06.2013, 11:40
Nový produktový rad okrem špeciálneho loga prináša nový dizajn fliaš a etikiet s prvkami flat design.

 

Nový produktový rad spoločnosti Slovenské pramene a žriedla – Budiš vitný na širšiu cieľovú skupinu, prevažne však ľudí v mladom a v produktívnom veku. „Produkt je svieži, obohatený o vitamíny, aby okrem uhasenia smädu ponúkal aj čosi navyše, aby sa odlíšil od bežnej konkurencie. Nový dizajn fliaš, ktorý okrem sviežich farieb prináša aj nové zelené logo, ktoré rešpektuje súčasné trendy,“ hovorí Jana Hancková, brand manažérka spoločnosti Slovenské pramene a žriedla.

Kampaň je okrem nového dizajnu podporená aj TV spotom, ktorý sa zameriava na malé každodenné víťazstva a pripisuje im väčší význam. Kreatívny koncept kampane mala na starosti agentúra Istropolitana Ogilvy, produkčnou agentúrou bola agentúra Hitchhiker Films.

ATL nástroje: rádio (Expres, aj Jemné Melódie), printové média, online kampaň zahrňujúca najmä komunikáciu na facebooku,  OOH kampaň (branding zastávok, billboardy, citylighty)

BTL nástroje: PR, ochutnávky, špeciálne instore promo, sampling, eventy, POS materiál, reklamné predmety

 

http://youtu.be/C0wy1NWpFNw

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 05:40