StoryEditor

Prvý prieskum slovenských marketérov

23.10.2013, 14:53
Slovenský marketér. Kto to je? Aký má životný štýl? Ako vyzerá? Koľko zarába? Je šťastnejší ako zvyšok Slovenska?

Toto všetko a omnoho viac zisťuje nový výskumu spoločnosti TNS Slovakia v spolupráci s mesačníkom Stratégie. Zúčastniť sa na ňom môže každý marketér, teda zamestnanci marketingových, obchodných a komunikačných oddelení slovenských firiem, ale aj ľudia z mediálnych, reklamných či podlinkových agentúr. Stačí odpovedať na otázky z online dotazníka Slovenský marketér 2013, ktoré nezaberú viac ako 10 minút vášho času. Všetci účastníci výskumu dostanú prednostne exkluzívny report a získajú tak zaujímavé informácie o ľuďoch z vlastnej brandže. Počas prvých hodín od štartu ste už vyplnili 50 dotazníkov...

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2025 08:26