Marmaduk
StoryEditor

Hokejovej RTVS patrila minulý týždeň viac ako pätina trhu

14.05.2013, 07:00
Najsledovanejším programom týždňa aj roka stala druhá tretina nedeľného zápasu Slovensko - Rusko.

Pokračovanie MS v hokeji a viac zápasov Slovenska minulý týždeň sa postarali o to, že oba kanály RTVS. Jednotka a Dvojka spolu ovládli vyše 22 % trhu v cieľovej skupine 12+. Hlavní komerční hráči dosiahli najnižšie čísla sezóny.

Najsledovanejším programom týždňa aj roka stala druhá tretina nedeľného zápasu Slovensko - Rusko s 1,129 miliónmi divákov a podielom 46,2 % v 12+. Kompletné výsledky sledovanosti hokeja. Markizácka SuperStar, ktorá sa s ním čiastočne prekrývala, získala podiel 23 % v 12-54.

Najsledovanejším programom okrem športu a spravodajstva bolo Búrlivé víno, najviac divákov v 12-54 mala pondelková epizóda. Dosiahla trhový podiel 28,6 %.

Najsledovanejšou akvizíciou sa s 294 tisíc divákmi v 12-54 stal sobotný film Marmaduk na Markíze. Jeho trhový podiel v 12-54 bol 25,9 %.

Lídrom medzi malými stanicami sa vďaka hokeju stala Dvojka.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (19. týždeň, celodenne)

Markíza21,3 %- 2,3
Joj16,7 %- 1,4
Doma4,3 %+ 0,2
 Plus4,0 %- 0,3
Dajto2,5 %- 0,2
Fooor1,3 %+ 0,3
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (19. týždeň, celodenne)

Jednotka13,7 %+ 2,6
Dvojka6,4 %+ 2,1
TA31,5 %- 0,2

Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 20. týždni:

  • MS v hokeji na Jednotke a Dvojke RTVS

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 16:07