Pokračovanie MS v hokeji a viac zápasov Slovenska minulý týždeň sa postarali o to, že oba kanály RTVS. Jednotka a Dvojka spolu ovládli vyše 22 % trhu v cieľovej skupine 12+. Hlavní komerční hráči dosiahli najnižšie čísla sezóny.
Najsledovanejším programom týždňa aj roka stala druhá tretina nedeľného zápasu Slovensko - Rusko s 1,129 miliónmi divákov a podielom 46,2 % v 12+. Kompletné výsledky sledovanosti hokeja. Markizácka SuperStar, ktorá sa s ním čiastočne prekrývala, získala podiel 23 % v 12-54.
Najsledovanejším programom okrem športu a spravodajstva bolo Búrlivé víno, najviac divákov v 12-54 mala pondelková epizóda. Dosiahla trhový podiel 28,6 %.
Najsledovanejšou akvizíciou sa s 294 tisíc divákmi v 12-54 stal sobotný film Marmaduk na Markíze. Jeho trhový podiel v 12-54 bol 25,9 %.
Lídrom medzi malými stanicami sa vďaka hokeju stala Dvojka.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (19. týždeň, celodenne)
Markíza | 21,3 % | - 2,3 |
Joj | 16,7 % | - 1,4 |
Doma | 4,3 % | + 0,2 |
Plus | 4,0 % | - 0,3 |
Dajto | 2,5 % | - 0,2 |
Fooor | 1,3 % | + 0,3 |
Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (19. týždeň, celodenne)
Jednotka | 13,7 % | + 2,6 |
Dvojka | 6,4 % | + 2,1 |
TA3 | 1,5 % | - 0,2 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 20. týždni:
- MS v hokeji na Jednotke a Dvojke RTVS
Zdroj: Ivan Krasko