„MooGoo sirup do mlieka je novinkou na slovenskom trhu, ktorá otvára nový segment - mliečne sirupy. Je obohatený o vitamíny a pre deti môže byť alternatívou konzumácie nie vždy obľúbeného, ale zdravého mlieka. Dizajn fliaš je zameraný na svieže a hravé farby, maskot – kravička MooGoo sa v hrdinskom oblečení stáva „kamarátkou“ detí. Na zvýraznenie produktu sa používa celoslevee,“ približuje Zlatica Vargová, brand manažérka spoločnosti Slovenské pramene a žriedla. Kľúčový bod kampane je zahrnutý v claime ... a mlieko chutí. TV Spot spája racionálny a emocionálny svet, je v ňom viditeľné prepojenie reálneho a kresleného sveta.
Autorom reklamnej kampane je spoločnosť Status holding, ktorá sídli v Arménsku.
ATL nástroje: printové média, OOH kampaň, ktorá sa sústreďuje na billboardy, Public relations, online kampaň zahrňujúca najmä komunikáciu na facebooku
Kampaň v televízii beží od mája do októbra, OOH kampaň trvá od júna do júla, reklama v printových médiách trvá od mája do júna, public relations je zamerané na obdobie od apríla do júna a následne od októbra do novembra.
BTL nástroje: ochutnávky v nákupných centrách a inde, eventy, POS materiály, Darčeky pre deti (záložky do kníh, maľovanky, pexeso apod.) BTL podpora bude realizovaná počas celého roka.
Novinka MooGoo získala ocenenie na prestížnej medzinárodnej súťaži potravín Superior Taste Award 2013.
http://youtu.be/8Iq0t7noNlY
Zdroj: red

