StoryEditor

Na trh call centier vstúpila nová spoločnosť

10.06.2013, 12:45
Novú spoločnosť Customer Center založili dvaja manažéri prieskumnej agentúry 2muse.

  Spoločnosť Customer Center začala od mája poskytovať služby komerčného call centra = telemarketing (predaj produktov a služieb) a služby infoliniek v nepretržitej prevádzke.

„Impulzom pre založenie spoločnosti boli požiadavky niektorých klientov, pre ktorých sme realizovali prieskumné projekty v agentúre 2muse. Keďže s našimi prieskumnými službami bola spokojnosť a zároveň od samotných klientov prišla požiadavka implementovať naše odporúčania smerom k ďalšiemu rozvoju ich podnikania cez aktivity call centra, rozhodli sme sa skúsiť aj iný typ „biznisu". Neprichádzalo do úvahy spájať prieskum s telemarketingom, v žiadnom prípade sme nechceli spájať služby komerčného call centra s prieskumom a prieskumnými projektami, kde ide o úplný iný typ telefonického kontaktu. Preto padlo rozhodnutie založiť úplne novú spoločnosť,“ približuje Michal Vyšinský, riaditeľ 2muse.

Samotné riadenie spoločnosti Customer Center je oddelené od agentúry 2muse: Michal Vyšinský ostáva ako riaditeľ v agentúre 2muse, kde sa stále bude venovať najmä prieskumu, vedením spoločnosti Customer Center bol poverený Ľubomír Žatko. „Customer Center sa chce na trhu profilovať najmä cez kvalitu poskytovaných služieb: či už samotným technickým vybavením, ktoré je jedným z najmodernejších nielen na Slovensku, ale predovšetkým kvalitou samotných agentov, na ktorých chceme stavať a dlhodobo do nich investovať. Všetci agenti, ktorí pre Customer Center pracujú, pracujú na trvalý pracovný pomer a kontinuálne prechádzajú školeniami soft aj hard skills,“ približuje Ľubomír Žatko. Jedným z prvých zákazníkov je spoločnosť Orange Slovensko.

  

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 04:10