StoryEditor

Coca-Cola v Rumunsku vkladá tweety do TV spotov

10.09.2013, 17:51
V rámci kampane Coca-Coly v Rumunsku si ľudia posielajú pozvánky na spoločné stolovanie prostredníctvom televízneho spotu.

Šesť z desiatich ľudí v Rumunsku stoluje radšej osamote, než so svojimi blízkymi. Zistila to agentúra MRM Worldwide a vytvorila kampaň, v rámci ktorej si ľudia posielali pozvánky k spoločnému stolovaniu cez televízny spot.

 


Coca-Cola sa dlhšiu dobu snaží posilniť svoju image nápoja, ktorý patrí na jedálenský stôl do každej rodiny. V Rumunsku je teraz po augustovej kampani zasa o krok ďalej.



V spolupráci s kanálom Pro TV totiž premietla stovky tweetov v priebehu niekoľkých týždňov priamo do svojich televíznych spotov. Ľudia touto cestou pozývali jeden druhého na jedlo a pripojili vždy spoločný hashtag. Skôr než na Twitteri sa kampaň ujala na Facebooku a Instagrame. Po medializácii na zahraničných serveroch sa rozšírila aj anglická verzia # LetsEatTogether. Nie je vylúčené, že sa inovácia z Rumunska ujme napríklad aj v USA.
 


Pozoruhodné je, že kampaň prinútila ľudí, aby sa tešili na vysielanie televíznych spotov. A to sa často nestáva. Coca-Cola už si vyskúšala interaktívnu televíznu kampaň pri finále amerického futbalu Superbowl. Polárne medvede z reklamy vtedy reagovali na priebežné výsledky zápasu.

 

http://youtu.be/5k1fvMmfJxs

Zdroj: Jan Patera

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 23:24