Šesť z desiatich ľudí v Rumunsku stoluje radšej osamote, než so svojimi blízkymi. Zistila to agentúra MRM Worldwide a vytvorila kampaň, v rámci ktorej si ľudia posielali pozvánky k spoločnému stolovaniu cez televízny spot.
Coca-Cola sa už dlhšiu dobu snaží posilniť svoju image nápoja, ktorý patrí na jedálenský stôl do každej rodiny. V Rumunsku je teraz po augustovej kampani zasa o krok ďalej.
V spolupráci s kanálom Pro TV totiž premietla stovky tweetov v priebehu niekoľkých týždňov priamo do svojich televíznych spotov. Ľudia touto cestou pozývali jeden druhého na jedlo a pripojili vždy spoločný hashtag. Skôr než na Twitteri sa kampaň ujala na Facebooku a Instagrame. Po medializácii na zahraničných serveroch sa rozšírila aj anglická verzia # LetsEatTogether. Nie je vylúčené, že sa inovácia z Rumunska ujme napríklad aj v USA.
Pozoruhodné je, že kampaň prinútila ľudí, aby sa tešili na vysielanie televíznych spotov. A to sa často nestáva. Coca-Cola už si vyskúšala interaktívnu televíznu kampaň pri finále amerického futbalu Superbowl. Polárne medvede z reklamy vtedy reagovali na priebežné výsledky zápasu.
http://youtu.be/5k1fvMmfJxs
Zdroj: Jan Patera

