StoryEditor

Vieme prví: Magio Pláž prichádza do Košíc

06.05.2013, 14:17
Slovak Telekom začal s prípravou 7. ročníka letného projektu Magio pláž. Mestská pláž, ktorá ponúka netradičnú formu relaxu a oddychu priamo v meste, zavíta prvýkrát do metropoly východného Slovenska.

Telekom začal s prípravou 7. ročníka letného projektu Magio pláž. Mestská pláž zavíta prvýkrát do metropoly východného Slovenska.

Košická Magio pláž otvorí svoje brány koncom júna a ponúkne športové ihriská, bar, atrakcie pre deti a  aj letné kino. Príchod Magio pláže do Košíc je súčasťou Memoranda o spolupráci, ktoré podpísal Magistrát mesta Košice, Mestská časť Košice – Nad jazerom, spoločnosť Slovak Telekom a T-Systems Slovakia.

„Projekt Magio pláže získal pozitívne ohlasy už počas svojich prvých ročníkov. S postupom času sme však čoraz častejšie počúvali návrhy na rozšírenie tohto projektu aj do iných miest. Sme radi, že sme im mohli vyhovieť a pláž predstaviť v poradí už v druhom slovenskom meste. Verím, že aj Košičania zažijú spolu s nami príjemné a netradičné leto,“ približuje Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment spoločnosti Slovak Telekom. „Teším sa, že naša spolupráca prinesie ľuďom i samotnému mestu nové pozitívne impulzy. Ešte väčšiu radosť mám však z toho, že Magio pláž zavíta do Košíc práve v roku, kedy sa naše mesto pýši titulom Európske hlavné mesto kultúry. Budem rád, ak si Košičania aj návštevníci mesta si leto užijú aj na Magio pláži,“ privítal nové partnerstvo Richard Raši, primátor mesta Košice. V úspech projektu verí i Marek Rešovský, viceprezident pre financie spoločnosti T-Systems Slovakia. „Ako jeden z najväčších zamestnávateľov v Košickom regióne realizuje spoločnosť T-Systems Slovakia rôzne projekty na podporu voľnočasových aktivít našich zamestnancov. Tento projekt je v súlade s našimi hodnotami a stratégiou, preto sme sa rozhodli spoločne vybudovať priestor, kde si budú môcť Košičania počas leta oddýchnuť a stráviť príjemné chvíle. Máte sa na čo tešiť.“

„Pre Magio pláž sme našim partnerom poskytli priestor, na ktorý sú Košičania zvyknutí a radi ho počas leta navštevujú. Verím, že partnerstvo prospeje mestu, mestskej časti a hlavne všetkým Košičanom,“ uviedla Anna Jenčová, starostka Mestskej časti Košice – Nad jazerom.

Generálnymi partnermi pláže sú Slovenská sporiteľňa a Samsung. Hlavnými reklamnými partnermi spoločnosti Heineken a MasterCard. Reklamnými partnermi Red Bull a spoločnosť Rainbow.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 08:24