Môj začiatok týždňa sa niesol v príjemných spomienkach na víkend. 1. júna sa začala rybárska sezóna na Kaprových vodách. Množstvo známych, dobre vyzbrojených na rybačku a moja rodina. To sa nieslo v mojich myšlienkach cestou do práce.
Tam ma čakala výzva v podobe sťahovania nášho kontaktného centra do nových priestorov. Museli sme zabezpečiť všetko tak, aby naši klienti nepocítili žiadne obmedzenia, keďže fungujeme na princípe 24/7/365. Pri tejto príležitosti som mal opäť možnosť spoznať svojich kolegov aj po tej osobnejšej stránke. Prekvapili ma názorové rozdiely na to, ako má vyzerať pracovný priestor. Bolo zaujímavé sledovať, do akých extrémnych názorových rozdielov na jednu a tú istú vec sa môžu ľudia dostať.
Aj tento týždeň sme pomáhali naším klientom s ich problémami. Často zabúdajú heslá do internet bankingu a veľa telefonátov sa týka práve vybavovania nového prístupu.
Ďalší častý problém sa týkal prihlásenia do online bankingu. Ak sa klienti pripájajú na internet cez mobilný telefón v husto zastavanej oblasti, dochádza k častým zmenám IP adries zo strany mobilného operátora. Náš systém to vyhodnocuje ako neštandardné správanie. Máme aj na tieto prípady riešenie a to pripojenie cez pevnú linku. V 99 % prípadoch toto riešenie funguje.
Do našej práce sa snažíme vnáša stále nejaké novinky. K tomu je potrebná inšpirácia. V poslednom čase bola pre mňa inšpiráciou aktívna účasť na workshope manažérov kontaktných centier. Z takýchto akcií sa dá načerpať množstvo nápadov na vylepšenie poskytovaných služieb a zefektívnenie našej práce.