StoryEditor

Hyundai prehodnotil ambiciózny cieľ v Európe

02.09.2013, 14:26
Koncern nedosiahne plánovaný 5-percentný podiel na trhu s osobnými vozidlami v Európe v roku 2015.

Juhokórejský automobilový koncern Hyundai musel vzhľadom na odbytovú krízu v Európe zrevidovať svoj strategický cieľ na starom kontinente. DPA informuje s odvolaním sa na spravodajský týždenník Focus, že koncern nedosiahne plánovaný 5-% podiel na trhu s osobnými vozidlami v roku 2015. Šéf Hyundai Motor Európe Allan Rushforth povedal, že "tento cieľ sme posunuli na koniec tohto desaťročia".

Hyundai predal v roku 2012 na celom svete 4,41 milióna automobilov, čo bolo medziročne viac o 8,6 %. V Európe sa z nich predalo podľa výročnej bilančnej správy koncernu 444.000. Výsledok znamenal zvýšenie ich predaja v porovnaní s rokom 2011 o viac ako 10 %. Pred dvoma rokmi dosiahol podiel predaných vozidiel Huyndai v Európe 2,9 %. Na európskom trhu predal vtedy vyše 398.000 vozidiel.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 02:51