Vďaka predajniam v obchodných centrách získava Erotic City nových zákazníkov. O stálu klientelu tých, ktorí stoja mimo ne, ale neprichádza. Generálny riaditeľ spoločnosti City Realex, ktorá vlastní sieť predajní Erotic City, rozhovory zvyčajne nedáva. Urobil však výnimku, no prial si zostať inkognito.
S: Dá sa odhadnúť, koľko peňazí sa vo vašej oblasti ročne otočí?
Presne to naozaj neviem. Chcel by som ale uviesť na pravú mieru, čo znamená naša oblasť. Nikdy sme nepracovali so živým „materiálom“, neprevádzkovali žiadne kabínky ani live show. Mnoho ľudí ale tieto veci hádže s predajom erotických pomôcok do jedného vreca.
S: Tržby internetového predaja sú u vás väčšie ako v kamenných predajniach?
Sila stovky kamenných obchodov bude vždy väčšia než predaj online.
S: To je zvláštne. Pri tomto type tovaru by som skôr odhadovala, že to bude naopak.
Nie je. Na rozdiel od iných oblastí máme veľkú výhodu v tom, že zákazníkovi väčšinou popis tovaru na internete nestačí. Viete si predstaviť, či vám bude vyhovovať vibrátor dlhý 24 centimetrov s priemerom päť a pol z materiálu ABS? Bude mäkký, tvrdý, hlučný? Pridaná hodnota kamenných obchodov je v tom, že obsluha produkt predvedie a poskytne poradenstvo.
S: Takže u vás neplatí, že by si zákazník prišiel tovar do predajne prehliadnuť a potom ho kúpil na internete?
Úplne minimálne. A týka sa to aj mladej generácie, ktorá má k internetu bližšie.
Viac sa dočítate v septembrových Stratégiách.

