"Kreditku s letným bonusom je lepšie mať ako nemať," avizuje Tatra banka v novej kampani.
Vizuál limitovanej edície kreditnej karty tatra banky symbolizuje jednu z najznámejších scén Shakespearovej divadelnej hry Hamlet, za stvárnenie ktorého získal Robert Roth Cenu Nadácie Tatra banky za umenie. Je je určená všetkým klientom Tatra banky a je možné ju získať od 15. mája až do vyčerpania limitovaného počtu kusov.
Reklamná agentúra MADE BY VACULIK pripravila interaktívnu kampaň, ktorej predchádzal dvojtýždňový teasing s headlinom Mať či nemať? Nové predstavenie Roberta Rotha. V druhej časti kampane sa odhalilo, že novým predstavením je predstavenie kreditnej karty venovanej práve hercovi Robertovi Rothovi.
Súčasťou kampane sú okrem interaktívnych citylightov a printov aj rozhlasové spoty na Radiu_FM, ktoré je s Robertom Rothom priamo spojené napríklad cez rockové verše, nosiče v priestoroch Slovenského národného divadla, zvukovo-obrazová inštalácia v podchode na Hodžovom námestí a online.
Limitované edície kreditných kariet pripravuje Tatra banka každoročne a sú vždy venované držiteľom Ceny nadácie Tatra banky za umenie. V minulosti sa na nich objavili napríklad výtvarníci Erik Šille či Matej Krén, spisovateľ a prekladateľ Ľubo Feldek, herec Július Satinský či jazzman Peter Lipa.
Nosiče: online spot 30 sec., print, OOH, BTL, online kampaň
Kampaň Inovácie:
Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo
Art director: Igor Majkut, Martina Obertová
Copywriter: Lucia Čarná
Account: Rado Teuschel
Online: Petra Števonková, Michal Salva
Produkcia: PIKNIK PICTURES
Réžia online spotu: Peter Begányi
DOP: Tomáš Stanek
Uvedenie novej kreditnej karty sprevádza video s monológom Roberta Rotha z najznámejšej scény z hry Hamlet. Toto video si môžu priaznivci herca Roberta Rotha pozrieť aj zosnímaním kampaňovej inzercie v časopisoch a na citylightoch pomocou voľne stiahnuteľnej aplikácie Layar (pre OS Android a iPhone).
http://youtu.be/JBxbHlhlj00
Zdroj: mia