Thor
StoryEditor

SuperStar nahradili filmy. Thor Markíze pomohol

11.06.2013, 18:24
Sledovanosť televízii ovplyvnili povodne a nedeľné filmy namiesto SuperStar. Pozrite si týždenný prehľad.

Výsledky sledovanosti v minulom týždni ovplyvnili najmä dva faktory: povodne a Markíza bez SuperStar.

Markíza už nemá v nedeľnom hlavnom vysielacom čase SuperStar, ale spolieha sa na filmové blockbustery. Ako prvý ponúkla akčný dobrodružný film Thor a uspela: dosiahol stanične nadpriemerný share 33 % v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. S takmer 400-tisíc mladými divákmi sa stal najsledovanejšou akvizíciou spomedzi všetkých staníc. Markíza aj vďaka nemu obhájila celotýždňové prvenstvo s trhovým podielom 25,1 %. Aj Búrlivé víno bolo minulý týždeň nadpriemerné: so všetkými epizódami prekročilo podiel 35 %. Markíza však medzitýždenne klesla o pol bodu. Hlavným dôvodom je, že vysielala o jednu epizódu Búrlivého vína menej: v piatok totiž mimoriadne zaradila povodňového spravodajstvo na 20. hodinu.

Joj si udržala výsledok z predošlého týždňa. Na čele jej rebríčka bolo opäť spravodajstvo a Najlepšie Počasie. Najsilnejší Panelák ponúkla tradične v pondelok, s podielom nad 24 %. Zároveň jej druhý kanál Plus opäť získal prvenstvo medzi malými stanicami.

Spravodajská televízia TA3 zaznamenala najsilnejší týždeň v tejto sezóne: mala podiel 3,1 %.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (23. týždeň, celodenne)

Markíza25,1 %- 0,5
Joj20,7 %+ 0,1
Plus4,7 %+ 0,2
Doma4,3 %- 0,3
Dajto2,8 %0
Fooor1,3 %0
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (23. týždeň, celodenne)

Jednotka8,8 %+ 0,8
Dvojka1,8 %+ 0,1
TA33,1 %+ 1,5

 

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 01:49