Výsledky sledovanosti v minulom týždni ovplyvnili najmä dva faktory: povodne a Markíza bez SuperStar.
Markíza už nemá v nedeľnom hlavnom vysielacom čase SuperStar, ale spolieha sa na filmové blockbustery. Ako prvý ponúkla akčný dobrodružný film Thor a uspela: dosiahol stanične nadpriemerný share 33 % v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. S takmer 400-tisíc mladými divákmi sa stal najsledovanejšou akvizíciou spomedzi všetkých staníc. Markíza aj vďaka nemu obhájila celotýždňové prvenstvo s trhovým podielom 25,1 %. Aj Búrlivé víno bolo minulý týždeň nadpriemerné: so všetkými epizódami prekročilo podiel 35 %. Markíza však medzitýždenne klesla o pol bodu. Hlavným dôvodom je, že vysielala o jednu epizódu Búrlivého vína menej: v piatok totiž mimoriadne zaradila povodňového spravodajstvo na 20. hodinu.
Joj si udržala výsledok z predošlého týždňa. Na čele jej rebríčka bolo opäť spravodajstvo a Najlepšie Počasie. Najsilnejší Panelák ponúkla tradične v pondelok, s podielom nad 24 %. Zároveň jej druhý kanál Plus opäť získal prvenstvo medzi malými stanicami.
Spravodajská televízia TA3 zaznamenala najsilnejší týždeň v tejto sezóne: mala podiel 3,1 %.
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (23. týždeň, celodenne)
Markíza | 25,1 % | - 0,5 |
Joj | 20,7 % | + 0,1 |
Plus | 4,7 % | + 0,2 |
Doma | 4,3 % | - 0,3 |
Dajto | 2,8 % | 0 |
Fooor | 1,3 % | 0 |
Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (23. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,8 % | + 0,8 |
Dvojka | 1,8 % | + 0,1 |
TA3 | 3,1 % | + 1,5 |
Zdroj: Ivan Krasko