StoryEditor

Starbucks chce ovládnuť obchody

25.07.2013, 11:38
Kaviarenský reťazec chce byť potravinovou značkou a konkurovať Unileveru či Procter & Gamble.

Jedno ľadové espresso a grécky jogurt. Takto môže onedlho vyzerať nákup v kaviarni Starbucks. A nielen tam. Americký reťazec sa chystá ovládnuť pulty potravín a supermarketov a zastrešovať viacero značiek, podobne ako Unilever alebo Danone. Preto sa Starbucks rozhodol začať spoluprácu s posledným spomínaným výrobcom a už budúci rok sa v kaviarňach a obchodoch objaví prvá lastovička ich „kolaborácie“, grécky jogurt. Jogurtovému segmentu sa pritom v súčasnosti darí. „Tento trh rastie rýchlo a nie je nasýtený. Spojené štáty sú pre nás príležitosťou na rast,“ povedal šéf Danone Franck Riboud v oficiálnom vyhlásení. Viac sa dočítate tu.

Zdroj: hn

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 20:46