StoryEditor

Tri nové hudobné stanice sa chcú dostať na slovenský trh

11.07.2013, 12:52
Bulharská firma vidí v káblovkách priestor pre love songy, kubánske rytmy a disco hudbu.

Do slovenských kábloviek chcú vstúpiť ďalšie stanice. Najnovšie má o miesto v nich záujem spoločnosť Mimyuni Media Group so sídlom v Bulharsku.

Mimyuni Media Group by u nás rada videla svoje hudobné stanice Amoreyo TV, Cubayo TV a Party's. Na sociálnej sieti LinkedIn naprieč rôznymi diskusný fórami rozosiala informáciu, že hľadá zástupcov, ktorí by dohodli dealy s distribútormi v Poľsku, Česku, Maďarsku, na Slovensku a v regióne Balkánu. Chce sa dostať do kábloviek, na satelit, IPTV, VOD či mobilnej televízie a sprostredkovateľom núka 30-percentnú províziu.

Amoreyo TV podľa Mimyuni Media Group cieli na divákov od 24 do 54 rokov a zameriava sa na pomalú hudbu, love songy. Cubayo TV cieli na 13- až 34-ročných latiskoamerickou hudbou a Party's má rovnakú cieľovku a zameranie na tanečnú a klubovú hudbu.

Mimyuni Media Group deklaruje ambiciózne plány: napríklad v prezentácii k Amoreyo TV uvádza, že do jedného roka po spustení bude stanica dostupná v 80 % bulharských domácností a celoeurópsky chce byť v 200 miliónoch domácností.

http://youtu.be/Iiz-iMyTWbk

http://youtu.be/ywFDUPZ0jV4

http://youtu.be/3-i8GurfnqA

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 10:49