„Z našej prítomnosti v Eurovei mám veľkú radosť. Vytvorili sme tu krásnu predajňu s veľkorysým priestorom, v ktorej môžeme príťažlivou formou prezentovať ešte viac našich čerstvých produktov. BILLA v bratislavskej Eurovei na ploche 2 267 m², oproti minulosti väčšej o 272%, ponúka oddnes tú najširšiu možnú ponuku pre bratislavského náročného zákazníka,“ hovorí Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA Slovensko a BILLA Česká republika.
Zákazníci v rozšírenom a zároveň najmodernejšom obchode reťazca nájdu viac ako 8 000 produktov. „Veľkorysé nákupné pasáže a priestor medzi pokladňami ponúkajú slobodu pohybu a pocit priestoru. Nákupné regály boli optimalizované na základe najnovších výskumov úžitkovej architektúry. Moderný antracitový look, navrhnutý v Rakúsku, umožní zákazníkom sústrediť sa na výber tovaru,“ dodáva Jaroslaw Szczypka. BILLA v Eurovei je vôbec prvou slovenskou predajňou reťazca s veľkým chladeným ostrovom so sortimentom vlastných polotovarov umiestneným v prvej nákupnej uličke. Novinkou sú aj drevené stoly v oddelení Ovocie/Zelenina.
Dôvody zmien približuje Martina Kovacs, marketingová manažérka BILLA Slovensko: „Naša predajňa v Eurovei už kapacitne nepostačovala zákazníckemu záujmu. Navyše, usúdili sme, že klientela, ktorú ju navštevuje, je ideálna pre našu celoeurópsku skúšku modernejšieho dizajnu a užívateľských zmien, ktoré majú zatraktívniť a spríjemniť nakupovanie v našich obchodoch. Testujeme najmä spôsoby prezentácie, materiálovú harmóniu a farebný súlad vystavených potravín so zariadením predajne.“
Zdroj: red