StoryEditor

Český direct & Promo: Bodovala spoločná kampaň O2 a Coca-Cola

13.06.2013, 11:38
Hneď dve zlaté medaile si zo súťaže odniesla kampaň Telefónica. V spolupráci s Coca-Colou sa jej podarilo osloviť mladé publikum s ponukou preplatených kariet.

25 Kč kreditu do mobilu získal každý, kto si kúpil v lete 2012 nápoj Coca-Cola so súťažnou etiketou. Kredit si mohli zdvojnásobiť prostredníctvom unikátnej aplikácie rozšírenej reality. S pomocou aplikácie chytali užívatelia smartphonov virtuálne kačičky na viac ako 600 vybraných miestach po celej ČR. Boli to napríklad turistické atrakcie, ale tiež predajné miesta Coca-Coly, O2 a iných partnerov. Kampaň mala širokú podporu v klasických médiách.

Kampaň O2 Coca-Cola 25 kredit, od agentúry Ogilvy One, získala ako jediná v súťaži dve zlaté medaile, a to v kategóriách Digitálne inovácie a Cigitálna komunikácia. Agentúry zo skupiny Ogilvy Praha získali 10 z celkom 26 udelených cien.

11. ročníka súťaže, ktorú organizuje asociácia ADMAZ a iBTL sekcia pri AKA, sa zúčastnilo 21 agentúr so 60 prácami v 8. kategóriách. Do finále sa dostali necelé dve tretiny prác. Porota udelila 7 zlatých, 8 strieborných a 11 bronzových medailí. Slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže Český direct & Promo 2013 sa uskutočnilo 12. júna v Element klube na Smíchove. Tí najlepší z každej kategórie majú právo porovnať svoje sily a schopnosti v rámci IMC European Awards.

Porotu tvorili kreatívni riaditelia agentúr, strategický plánovači, manažéri pre new business, digitálni špecialisti, zástupcovia zadávateľov a odborných médií. Ich predsedom bol opäť konzultant Graeme Murray. Porota každoročne hodnotí prihlásené práce z niekoľkých hľadísk: strategické riešenie, kreativita, vlastné prevedenie a výsledky kampane, teda efektivita.

Kompletné výsledky nájdete tu.

 

Zdroj: MSM

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2025 00:55