Markíza bola minulý týždeň trhovým lídrom s 26,2-percentným trhovým podielom v 12-54. Priniesla tiež najsledovanejší program týždňa: Búrlivé víno. To má dokonca vyššiu sledovanosť ako Televízne noviny. Najúspešnejšia minulotýždňová epizóda vo štvrtok siahala v 12+ k 800-tisícovej sledovanosti: chýbali jej k tomu 4 tisícky. So 434 tisícmi divákov od 12 do 54 rokov bola aj "naj" programom týždňa v mladšej, reklamne zaujímavej cieľovej skupine. Mala trhový podiel 35,5 %.
Nedeľná SuperStar dosiahla podiel 29,9 %, stredajšie Modré z neba 33,7 %.
Najúspešnejšou akvizíciou minulého týždňa bol sobotný film Chceš ma, chcem ťa na Markíze (322 tisíc divákov v 12-54, share 28,7 %).
Jednotke z nespravodajských programov najlepšie vyšiel pondelkový Panelák (339 tisíc divákov v 12-54, share 27,4 %). V priamej konkurencii SuperStar dosiahol stanične nadpriemerných 25,2 % film X-Men: Wolverine. K úspešným stáliciam Jojky naďalej patrí Najlepšie Počasie, ktoré dosahovalo 30-percentné podiely v 12-54.
Medzi menšími stanicami sa na čelo opäť dostala Plus, ktorá predbehla Doma.
Verejnoprávnej RTVS rástol druhý kanál, a to najmä vďaka hokeju. Jednotke tradične pomáhala Pošta pre teba (403 tisíc divákov v 12+, podiel 20,1 %), Milujem Slovensko (336 tisíc/16,5 %) alebo Nikto nie je dokonalý (240 tisíc/11,3 %).
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (16. týždeň, celodenne)
Markíza | 26,1 % | + 0,2 |
Joj | 20,5 % | - 0,3 |
Plus | 4,5 % | - 0,1 |
Doma | 4,3 % | - 0,4 |
Dajto | 2,7 % | + 0,1 |
Fooor | 1,0 % | + 0,1 |
Wau | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (16. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,5 % | - 0,1 |
Dvojka | 3,3 % | + 1,4 |
TA3 | 1,6 % | + 0,1 |
Zdroj: Ivan Krasko