Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno opäť siaha k 800-tisícovej sledovanosti

22.04.2013, 16:30
Minulý týždeň bolo najsledovanejšie. Prinášame kompletné výsledky slovenských staníc.

Markíza bola minulý týždeň trhovým lídrom s 26,2-percentným trhovým podielom v 12-54. Priniesla tiež najsledovanejší program týždňa: Búrlivé víno. To má dokonca vyššiu sledovanosť ako Televízne noviny. Najúspešnejšia minulotýždňová epizóda vo štvrtok siahala v 12+ k 800-tisícovej sledovanosti: chýbali jej k tomu 4 tisícky. So 434 tisícmi divákov od 12 do 54 rokov bola aj "naj" programom týždňa v mladšej, reklamne zaujímavej cieľovej skupine. Mala trhový podiel 35,5 %.

Nedeľná SuperStar dosiahla podiel 29,9 %, stredajšie Modré z neba 33,7 %.

Najúspešnejšou akvizíciou minulého týždňa bol sobotný film Chceš ma, chcem ťa na Markíze (322 tisíc divákov v 12-54, share 28,7 %).

Jednotke z nespravodajských programov najlepšie vyšiel pondelkový Panelák (339 tisíc divákov v 12-54, share 27,4 %). V priamej konkurencii SuperStar dosiahol stanične nadpriemerných 25,2 % film X-Men: Wolverine. K úspešným stáliciam Jojky naďalej patrí Najlepšie Počasie, ktoré dosahovalo 30-percentné podiely v 12-54.

Medzi menšími stanicami sa na čelo opäť dostala Plus, ktorá predbehla Doma.

Verejnoprávnej RTVS rástol druhý kanál, a to najmä vďaka hokeju. Jednotke tradične pomáhala Pošta pre teba (403 tisíc divákov v 12+, podiel 20,1 %), Milujem Slovensko (336 tisíc/16,5 %) alebo Nikto nie je dokonalý (240 tisíc/11,3 %).

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (16. týždeň, celodenne)

Markíza26,1 %+ 0,2
Joj20,5 %- 0,3
Plus4,5 %- 0,1
Doma4,3 %- 0,4
Dajto2,7 %+ 0,1
Fooor1,0 %+ 0,1
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (16. týždeň, celodenne)

Jednotka8,5 %- 0,1
Dvojka3,3 %+ 1,4
TA31,6 %+ 0,1

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 01:51