StoryEditor

Hermes Komunikátor roka 2013 pozná víťazov

27.09.2013, 14:05
Najlepšie komunikujúcou inštitúciu v Slovenskej republike je obchodný reťazec LIDL.

 Stal sa víťazom hlasovania verejnosti v kategórii obchodné reťazce aj absolútnym víťazom hlasovania za všetky hodnotené kategórie spolu. LIDL je zároveň vo svojej kategórii víťazom aj podľa hodnotenia odbornej poroty, ktorá ho postavila na 1. miesto. Výsledky dnes oznámil organizátor projektu Hermes Komunikátor roka 2013 na rovnomennej odbornej konferencii v Bratislave.

Verejnosť hlasovala na www.cenyhermes.sk v mesiacoch júl a august v piatich kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Verejná správa. „Ľudia dali svoj hlas inštitúciám, s ktorými mali najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Či už išlo o telefonický, alebo osobný kontakt s vlastným operátorom, bankou, poisťovňou atď.,“ uviedla Zuzana Tichá z agentúry Made in Media, ktorá organizuje tento projekt.

 

Výsledky rozhodovania verejnosti:

 

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI

-Lidl Slovenská republika, v.o.s.

 

CENA VEREJNOSTI

Kategória BANKOVNÍCTVO:

-Slovenská sporiteľňa, a.s.

 

CENA VEREJNOSTI

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s.

 

CENA VEREJNOSTI

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:

-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.) 

 

CENA VEREJNOSTI

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:

-Lidl Slovenská republika, v.o.s.

 

 

CENA VEREJNOSTI

Kategória Verejná správa:

-Finančná správa SR

 

Nezávisle od hlasovania verejnosti, rozhodovala aj odborná porota. Desať členov poroty z oblasti: reklamy, media buyingu, PR, digitálneho marketingu, výskumu, ale aj marketingovej žurnalistiky a z akademickej pôdy hodnotilo nominované inštitúcie v štyroch kategóriách. V každej z nich udelili 1. – 3. miesto.

 

Výsledky rozhodovania odbornej poroty:

 

Kategória BANKOVNÍCTVO:

-Tatra banka, a.s. (1. miesto)

-VÚB, a.s. (2. miesto)

-Československá obchodná banka, a.s. (3. miesto)

 

Kategória POISŤOVNÍCTVO:

-Generali Slovensko poisťovňa, a.s. (1. miesto)

-Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. (2. miesto)

-ČSOB Poisťovňa, a.s. (3. miesto)

 

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE:

-Orange Slovensko, a.s. (1. miesto)

-O2 (Telefónica Slovakia, s.r.o.)  (2. miesto)

-Slovak Telekom, a.s. (3. miesto)

 

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE:

-Lidl Slovenská republika, v.o.s. (1. miesto)

-TESCO STORIES SR, a.s. (2. miesto)

-COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo (3. miesto)

 

Organizátor má právo vybrať a oceniť jednu inštitúciu spomedzi všetkých nominovaných na web stránke www.cenyhermes.sk, za inovatívny prístup v oblasti komunikácie. Svoje rozhodnutie je organizátor povinný konzultovať s odbornými garantmi projektu.

 

CENA ZA INOVATÍVNU KOMUNIKÁCIU:

-J&T BANKA, a.s. pobočka zahraničnej banky

 

 

ROZHODOVANIE ODBORNEJ POROTY

 

Prvá fáza

MEDIAN SK, s.r.o. uskutoční kvantitatívny prieskum všetkých inštitúcií so sídlom v Slovenskej republike, ktoré možno na základe predmetu podnikania zaradiť do hodnotených kategórií. Výsledkom kvantitatívneho prieskumu je maximálne 7 nominovaných inštitúcií v každej hodnotenej kategórii.

Druhá fáza

Katedra marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave uskutoční v nominovaných inštitúciách kvalitatívny prieskum formou mystery callingu po odbornom zaškolení a pod profesionálnym dohľadom výskumnej agentúry AKO, s.r.o. 

Tretia fáza

Odborná porota rozhodne o víťazoch v jednotlivých hodnotených kategóriách. Pri hodnotení nominovaných inštitúcií je povinná prihliadať na výsledky kvalitatívneho prieskumu Katedry marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave. Zároveň zohľadňuje výsledky nominovaných inštitúcií v oblastiach: PR, reklama, direct marketing, osobný predaj, podpora predaja, sponzoringový program, firemná filantropia, korporátna identita a inovatívny prístup v komunikácii počas obdobia od októbra 2012 do augusta 2013. Na tento účel môže každá z nominovaných spoločností poskytnúť porote prehľad aktivít, ktoré v uvedených oblastiach realizovala v hodnotenom období.

 

ROZHODOVANIE VEREJNOSTI

 

Verejnosť hodnotí nominované inštitúcie na základe vlastných skúseností s príslušnou inštitúciou v oblasti komunikácie a vzťahov s verejnosťou prostredníctvom hlasovania v mesiacoch júl a august 2013 na www.cenyhermes.sk

 

O PROJEKTE

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2013 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom.

Odborným garantom projektu je Katedra marketingovej komunikácie, Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, predseda SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr SR), agentúra AKO, s.r.o. a spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o..

Projekt organizuje agentúra Made in Media, s.r.o. v spolupráci s výskumnými agentúrami MEDIAN SK, s.r.o. a AKO, s.r.o.

 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 12:39