Daniel Bradáč
StoryEditor

Týždeň s Danielom Bradáčom: Prelomový týždeň pre mňa aj Poštovú banku

28.07.2013, 17:30
Poštová banka začína s novým komunikačným konceptom. Aj tým žil tento týždeň riaditeľ divízie marketingu Daniel Bradáč.

Tento týždeň je jeden z tých prelomových. Rovnako pre mňa, ako aj pre celý môj tím a našu banku. Začíname s novým komunikačným konceptom, ktorý nás posunie bližšie k nášmu cieľu. Vytvorili sme dlhodobý a ucelený plán, ktorý naplno podporí nový pozicioning značky.

Toto kreatívno-návalové obdobie s množstvom nápadov prináša zmeny a otvára nové príležitostí. Stále sa však držíme toho, že nech vymyslíme čokoľvek, prvoradý je vždy klient. Rozhodli sme sa ísť cestou, ktorá mu prinesie jednoduchosť, zrozumiteľnosť a transparentnosť. A to nielen v komunikácii, ale aj v oblasti produktov. Nedávno sme uviedli na trh Dobrý účet a čoskoro prídu ďalšie novinky.

Tento týždeň bol pre mňa síce hektický, ale zároveň ma opäť nakopol. Teším sa na nové veci a chcem, aby som ich videl čo najskôr zrealizované. Pretože verím, že zmena je život a tá naša bude pozitívna a pomôže nám udržať si rešpekt na bankovom trhu.

Ostáva mi už len dúfať, že v tomto príspevku aj ja osobne napĺňam snahu našej banky komunikovať jednoducho a zrozumiteľne :-)

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 16:33