StoryEditor

METRO uvádza nový brand VY & METRO

17.03.2014, 12:40
S novou značkou sa zákazníci stretnú na letákoch, v predajniach a v externých médiách, do ktorých METRO po dlhej dobe opäť vstupuje kampaňou.

Na podporu novej značky totiž METRO pripravilo komunikačnú kampaň, v ktorej vlastné kanály po dlhšej dobe výrazne rozšíri aj o externú komunikáciu - konkrétne tlač, rozhlas, online a vonkajšiu reklamu. „Hrdinami kampane sú naši zákazníci a zamestnanci. Zachytili sme ich pri ich každodennej práci a ukazujeme, že bez vášne a úsilia sa podnikať nedá. So segmentom malého a stredného podnikania sme existenčne prepojení, darí sa nám budovať so zákazníkmi osobné väzby. Chceme preto, aby vedeli, že stojíme pri nich,“ hovorí manažér komunikácie METRO Martin Jaroš.

Reklamná kampaň odráža výsledky rozsiahleho zákazníckeho prieskumu, ktorý uskutočnila materská spoločnosť METRO Cash & Carry International v minulom roku v piatich európskych krajinách. Ukázalo sa v ňom, že malí podnikatelia chcú byť nezávislí a flexibilní, chcú mať kontrolu nad svojím biznisom a taktiež chcú zanechať odkaz.

„METRO je spoločnosť flexibilne reagujúca na vývoj trhu a posledné roky sa u nás nesú v znamení posunu od tradičného biznis modelu cash & carry k novým predajným kanálom, predovšetkým je to dynamický rozvoj METRO Distribúcie, angažovanie obchodných tímov, či online predaj. Obsah novej značky sme tak postupne reálne vytvorili – ukázali sme, že sa zdokonaľujeme pre našich zákazníkov. Dnes tak tento obsah môžeme podčiarknuť práve zavedením brandu VY & METRO,“ vysvetľuje riaditeľka pre komunikáciu značky Marcela Syrovátková.

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:30