Radka Stratená
StoryEditor

Týždeň s Radkou Stratenou, marketingovou manažérkou Staropramen

25.05.2014, 17:00
"Trendy musíme udávať," hovorí Radka Stratená.

Hneď na úvod jedno klišé. Svoju prácu mám nadovšetko rada. Ako inak, keď pracujem v odvetví, ktoré každý deň prináša ľuďom radosť a pôžitok? Pivo. Nápoj, ktorý sprevádza ľudstvo už po stáročia bude navždy veselou kategóriou. A zároveň veľmi rýchlou, pretože tak ako rýchlo sa mení dnešná spoločnosť, menia sa aj trendy v konzumácii piva, a my tieto trendy musíme predvídať, resp. sami udávať. A že sa nám to darí. Riadim marketing spoločnosti Staropramen Slovakia, ktorá je súčasťou jednej z pivovarníckych skupín na svete, Molson Coors.

PONDELOK

Kampaň, historicky prvá televízna kampaň na značku Staropramen, ktorú uvidia slovenskí spotrebitelia, odštartovala pred dvoma týždňami. Ohlasy sú výborné, pustiť spot v pôvodnom, českom znení bol vynikajúci nápad. Celé doobedie venujem plánovaniu a príprave sprievodných aktivít ku kampani. Poobede odlietam do Záhrebu na celoeurópske stretnutie marketingových a obchodných riaditeľov Molson Coors.

 

UTOROK, STREDA

Celé dva dni strávim na prezentáciách, kde si vzájomne ukazujeme tie najlepšie plánované a realizované aktivity v rámci skupiny. Ja zastupujem Česko a Slovensko, a prezentujem našu spoločnú výročnú kampaň plus kampaň zameranú na podporu našich ležiakov. Ohlasy sú vynikajúce, po vzhliadnutí našich dokonalých „ležiackych“ spotov majú zrazu všetci chuť na jedno krásne vychladené pivko. Som potešená, pretože výsledok je skutočne výnimočný. Nároční českí pivári ho už ocenili, takže veríme, že tí slovenskí budú nadšení.

 

ŠTVRTOK

Je štvrtok poobede, a ja sedím v lietadle, a pracujem. Ideálny čas na pretriedenie zbytočných e-mailov (ehm, nazýva sa to aj prioritizácia). Prilietam do Viedne, a o pol siedmej som doma. Už nepracujem  a po dlhom čase mám chuť na dobrú knihu. V užšom výbere víťazí The Book of Symbols z vydavateľstva Taschen.

 

PIATOK

Zobúdzam sa doma, vo svojej posteli, a darí sa mi to až o pol deviatej, takže do práce prichádzam o pol desiatej. Čaká ma o.i. 1:1 status so šéfom, na ktorom si prechádzame plánované marketingové a tradeové aktivity, ktoré nás čakajú v najbližšom období. Jednou z tém, ktoré preberáme, je Staropramen Sládkova Limonáda. Prvý nealkoholický sladový nápoj v strednej Európe. Po úspešnom minuloročnom launchi „Sládkovky“ sme sa rozhodli rozšíriť pre ďalší rok packagingové portfólio. Mne chutia obe naše príchute, Originál sladová, a aj Jablko. Status končíme vzájomným úsmevom, a ideme spolu na príjemný piatkový obed. Máme toho ešte veľa na diskusiu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 03:57