StoryEditor

Lucka uvádza novú edíciu Chrobáčiky

02.12.2013, 16:20
Uvedenie produktovej novinky Lucka spojila s partnerstvom s detským filmom „Chrobáčikovia – Údolie stratených mravčekov“ a jeho hrdinovia budú súčasťou etikety novej detskej vody.

„Nová Lucka pramenitá voda neperlivá pre deti je určená deťom, pre ktoré sa dojčenská voda už stáva neatraktívnou - no veku zodpovedajúcu rozprávkovú fľašu si rady vezmú so sebou do škôlky či na ihrisko,“ vysvetľuje Eva Durecová, marketing manager spoločnosti Vodax. Obsah teda zostáva, Lucka však novinkou cieli na deti s predškolskom veku. „Hravá zelená fľaša, obrázky chrobáčikov a kombinácie troch variantov etikiet s farebnými detskými uzávermi sa postarajú o to, aby deti zdravú vodičku pili s nadšením. Na malých objaviteľov okrem toho čaká ešte jedno zaujímavé prekvapenie, ktoré odhalí až tma,“ pousmieva sa tajomne Eva Durecová.

Uvedenie produktovej novinky Lucka spojila s partnerstvom s detským filmom „Chrobáčikovia – Údolie stratených mravčekov“, ktorý do našich kín prichádza v exkluzívnej svetovej predpremiére už 26. decembra a jeho hrdinovia budú zdobiť aj etikety novej detskej vody.

Lucka sa ako partner objaví aj vo veľkej uvádzacej kampani ku premiére filmu Chrobáčikovia, ktorá bude zahŕňať trojtýždňové vysielanie TV spotu na detských kanáloch Minimax a Disney Channel, outdoorovú reklamu na citylightoch a bigboardoch po celom Slovensku aj rozsiahlu online kampaň. Chýbať nebudú PR aktivity, ktoré pre Lucku dlhodobo zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting, in-store podpora v podobe 100 000 ks letáčikov v sixpackoch dojčenskej vody, súťaže o lístky a počas premiér i sampling, vizibilita v kinách a ďalšie sprievodné aktivity.

https://www.youtube.com/watch?v=hzX2HQtdoqw

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2025 05:18