StoryEditor

Nová kampaň Goral vodka MASTER

16.12.2013, 10:03
Goral Vodka MASTER uviedla novú komunikáci z dielne agentúry MW Promotion.

V rámci uzatvoreného tendra na vytvorenie nového komunikačného medzinárodného konceptu oslovila spoločnosť GAS Família viaceré agentúry. Víťazný koncept „Ideme žiť“ pripravila agentúra MW Promotion. Agentúra pracuje pre značku Goral Vodka Master od jej uvedenia na trh v roku 2010. Prvou aktivitou bol launch značky na slovenskom trhu, kedy MW Promotion pripravila a zrealizovala komplexné aktivity zahŕňajúce nielen komunikáciu, ale aj aktivity na podporu predaja. Spoločným menovateľom všetkých aktivít bol privátny koncert Craiga Davida, pričom synergický efekt 360 stupňovej komunikácie spôsobil, že launch vodky bol jedným z najmasívnejších launchov v oblasti FMCG na Slovensku. „Zrejme aj fakt, že agentúra stála pri samotnom zrode značky a pozná detailne jej históriu spôsobil, že jej strategický a komunikačný koncept bol nakoniec tým víťazným, hovorí Ľubomír Mrug, brand manager GAS Família.

Podľa jeho slov značka od uvedenia na trh v roku 2010 komunikuje veľmi aktívne. „Doterajšia komunikácia sa orientovala predovšetkým na prezentáciu výnimočnej kvality produktu. Dôkazom toho je aj desať medailí, ktoré robia z Goral Vodky MASTER jednu z najoceňovanejších vodiek na svete. Po úspešnom etablovaní značky, nielen na slovenskom trhu, prichádza ďalšia fáza komunikácie. Tá je zameraná na rozšírenie image produktu, smerom k lifestylu, ktorý je spojený s konzumáciou vodiek, patriacich do ultraprémiového segmentu.“ Rok 2014 sa bude niesť nielen v duchu novej komunikácie ale aj nových biznisových ambícií. Jednou z najvýznamnejších je prienik na americký trh.

„Základom tvorby nového positioningu značky bola identifikácia príležitostí na konzumáciu vodky. Positioning musel byť zároveň medzinárodne zrozumiteľný a adaptovateľný. Výsledkom positioningu je nový slogan „Ideme žiť". Jeho vizuálnym symbolom sa stala línia „dokonalých" ženských nôh v pohybe. Nový slogan vyjadruje socializačný atribút produktu (výzva ideme žiť v zmysle, poďme sa zabávať) a zároveň je logicky a príťažlivo prepojený so symbolom kráčajúcich nôh. Okrem toho v komunikácii poukazujeme na mimoriadne vysokú kvalitu produktu. Využívame na to „kód" 77 (sedem krát filtrovaná, sedem krát destilovaná),“ hovorí Beáta Hudecová, main ideamaker MW Promotion.

V duchu nového positioningu bol pripravený kľúčový vizuál. Jeho aplikáciu v printoch a na OOH je možné vidieť on air ešte pred koncom roku 2013. Paralelne s tým bol nasadený aj nový spot do televízií. Agentúra MW Promotion zároveň pripravila komplexné komunikačné aktivity na rok 2014, ktoré okrem klasickej reklamy obsahujú PR aktivity, event marketing, on-line aktivity a samozrejme aj podporu predaja.

 

Vizitka kampane IDEME ŽIŤ!

Klient: GAS Família

Agentúra: MW Promotion

Kreatívny riaditeľ: Beáta Hudecová

Account Director: Ivana Jakubíková

Produkcia: Protos production

Réžia: GunPowder Directors

Fotograf: Jakub Klimo

Styling: Extravadansa

 

https://www.youtube.com/watch?v=QrYJBWYs_j8

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. december 2025 05:06