Living on the Edge
StoryEditor

Uvidíme najlepšie kampane aj marketing, ktorý zarába. Už v piatok

24.03.2014, 11:31
Na Living on the Edge spoznáme tiež Marketéra dneška. Príďte na konferenciu aj vy.

Už v piatok sa uskutoční konferencia Living on the Edge, ktorú organizujú MKTI, Stratégie a Hospodárske noviny. Organizátori ohlásili tri tematické bloky, o ktorých sa bude hovoriť: Marketér dneška, Komunikácia. Zn. efektívna a Marketing, ktorý zarába.

Na konferencii vystúpia Carsten Lind (MediaCom), Jindřich Bardon (MEDIAN SK), Tatiana Böhmerová (TNS Slovakia), Luboš Rezler (Millward Brown Czech Republic), Milan Schnorrer (Pricewise),Ota Novotný (VŠE Praha), Tomáš Poucha (MKTI) a Michal Štádler (SHOW ME THE MONEY).

Living on the Edge sa koná v piatok 28. marca 2014 od 9. hodiny v Hoteli Bratislava. Na konfrenciu sa môžete prihlásiť aj vy, a to na webe konferencie.HNonline.sk.

 

PROGRAM KONFERENCIE

 

I. Blok: Marketér dneška 9:00

 

Sonda do marketingovej duše
Čím sa reálne zaoberá marketér? Ako sú na tom českí a slovenskí marketéri?

Show me the money!
Ako zlepšiť pozíciu marketéra vo firme? Zaoberajte sa len tým najdôležitejším - ako zarábať a šetriť peniaze!

 

II. Blok: Komunikácia. Zn. efektívna

 

Ako sa zmenila typológia spotrebiteľa a spotreba médií za posledný rok?

Integrovaná komunikácia na sociálnych sieťach a tí, čo vedia ako na to!
Cieľom sociálnych sietí väčšiny firiem je počet fanúšikov, ambícia končí keď počet presiahne množstvo fanúšikov konkurencie. To je však len 1% toho, ako sa dá sociálna sieť využiť. Ako túto dogmu vyvrátiť a kam sa treba ďalej uberať? Kde je zvyšných 99% ? Najväčšie mýty sociálnych sietí a ako z nich vyťažiť maximum? Práca s dátami, dlhodobá stratégia a vždy niečo naviac, sú kľúčové faktory dlhodobého úspechu s návratnosťou 4000% za kampaň.

Najlepšie kampane dneška

 

III. Blok: Marketing, ktorý zarába

CRM 2.0
Spoznajte svojho zákazníka. Ako sa nestratíte v mori dát a využijete ich na 100% vo svoj prospech? Road mapa, ktorá pomôže naštartovať váš biznis a uvedomiť si, ako zarábať na zákazníkoch.

Kde sú v dátach uložené peniaze? Konkrétne príklady miesto prázdnych rečí!
Ako na dátach v marketingu poriadne zarobiť? Ktoré dáta poskytnú konkurenčnú výhodu marketérovi a obchodníkovi? Základné typy analýz a rozhodnutí, ktoré prinášajú peniaze. Kreatívna práca s dátami - ako na to?

Marketing = investícia, nie náklad
Do agendy CEO sa marketing dostane iba, ak každé investované euro preukazuje návratnosť. Témou dneška nie sú plošné kampane, ale inteligetná cenotvorba stimulujúca upsell a xsell, nie vernostný program, ale rozumná individualizácia cien a presné metriky nad rámec povrchných čísel, akými sú počet lajkov a klikov na kampaň.

 

Vystúpia

 

Carsten Lind, Regional Head of Insight, MediaCom, EMEA

Carsten Lind pracuje ako Head of Insight pre MediaCom EMEA. Jeho hlavnou prioritou je zabezpečiť, aby všetky komunikačné stratégie pre klientov MediaCom-u boli založené na reálnych spotrebiteľských insightoch, ktoré odkrývajú ich skutočné potreby a motivácie pre značku a jej komunikáciu. Carsten Lind pracuje v MediaCom-e od roku 2000 a v súčasnosti vedie tím o viac ako 100 výskumníkoch v rámci regiónu EMEA.

Jindřich Bardon, MEDIAN SK

Takmer 20 rokov rokov pôsobí Jindřich Bardon v oblasti prieskumu trhu, médií, verejnej mienky a vývoja mediálnych a marketingových softvérov Median. V roku 2002 sa podieľal na zakladaní samostatnej pobočky na Slovensku MEDIAN SK, v ktorej sa stal riaditeľom. Ako lektora, alebo konzultant spolupracuje s viacerými vzdelávacími inštitúciami, ktoré sa zaoberajú marketingovou komunikáciou a médiami.

Tatiana Böhmerová, TNS Slovakia

Už 14 rokov pôsobí v oblasti marketingu a obchodu, z toho 5 rokov v prieskume. Od roku 2005 zodpovedala za externú marketingovú komunikáciu medzinárodnej poisťovne Kooperativa a tiež dva roky viedla marketingové oddelenie TV JOJ. Momentálne pôsobí v prestížnej prieskumnej agentúre TNS Slovakia, zameriava sa na klientov zo sektoru médií. Oblasti pôsobenia: testovanie funkčnosti webstránok pomocou očnej kamery, štúdie spokojnosti, pozicioningu značky, mapovacie štúdie, post testy reklám.

Luboš Rezler, Millward Brown Czech Republic

V Millward Brown Czech Republic je od roku 2000. Svoju profesionálnu dráhu začal v Sociologickom inštitúte na Akadémii vied, potom pracoval v agentúre STEM a Stemmark. Jeho dlhoročné skúsenosti v oblasti výskumu od vývoja všetkých typov projektov na mieru vo všetkých fázach, po metodologické riešenie a marketingovú konzultáciu. Poskytuje profesionálne, odborné poradenstvo na základe klientských výskumov a strategických odporúčaní. Má doktorát z filozofie na Karlovej Univerzite a vyštudoval výskum na London School of Economics vo Veľkej Británii.

Milan Schnorrer, Pricewise

Spoluvlastník a spoluzakladateľ Pricewise. Získal titul Master na Univerzite v Gronigenen suma cum laude v oblasti Marketingového prieskumu a stratégie. Venuje sa zákazníckym programom, pricingovým prieskumom, marketingovému modelovaniu, analýze zákazníckych dát.

Ota Novotný, VŠE Praha

Ota Novotný vyštudoval odbor Informačných technológií na VŠE Praha. Od roku 1996 tiež na VŠE prednáša o problematike Business Intelligence a meranie výkonnosti. Venuje sa tiež praktickým projektom spojených s nasadzovaním analytických technológií a s prípravou analytických výstupov v mnohých oblastiach. V roku 2012 sa podieľal na založení centra Retail Analytics zameraného na aplikáciu pokročilých analytických technológií v retaile. Od roku 2013 je vedúcim katedry informačných technológií VŠE. Je spoluautorom desiatok kníh a článkov v odborných denníkoch a dennej tlači.

Tomáš Poucha, MKTI

Konzultant a poradca. Náplňou jeho činnosti je predovšetkým pomáhať firmám hľadať príležitosti, kde môžu zarobiť alebo ušetriť a ešte pri tom dobre pôsobiť na okolie. Na základe dát a analýz optimalizuje obchodné a marketingové nastavenie, ale aj fungovanie a procesy vo firme. Bojuje proti nič nehovoriacim, nepraktickým a samoúčelným interpretáciám.

Autor konceptu SHOW ME THE MONEY stojí za Marketingovým inštitútom a Inštitútom internej komunikácie a neziskovou organizáciou "Už ti rozumím". Učí na VŠE a na Karlovej univerzite. Je vášnivým kuchárom a zakladateľom Klubu variacich manažérov a "Tančící kuchyňe".

Michal Štádler, SHOW ME THE MONEY

Konzultant a entrepreneur. Po dlhých rokoch práce na riaditeľských pozíciách vo veľkom obchodnom reťazci sa rozhodol venovať svojim projektom. Je aktívny v projektoch z oblasti nákupu a predaja tovaru a služieb, zákazníckych súťaží a promo programov a jeho hlavnou činnosťou je IRMS - Integrated Retail Marketing Solutions.

Je zapálený bojovník za využívanie dát v retail marketingu a relevantnej komunikácii - CMR 2.0 naprieč všetkými odvetviami - obchodom, bankami, telco a ďalšími. Pôsobí v CEE regióne a Rusku. Taktiež sa podieľa na koncepte SHOW ME THE MONEY, je vášnivý kuchár a spolumajiteľ "Tančící kuchyňe".

Zdroj: red, ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 14:25