S novým generálnym riaditeľom JOJ Group Marcelom Gregom sme sa rozprávali exkluzívne v deň jeho nástupu na novú pozíciu. Rozhovor tak vznikol len pár hodín pred odchodom februárového vydania Stratégií do tlačiarne, v ktorom sa už čoskoro dočítate jeho plné znenie.
Okrem iného v ňom nový šéf JOJky prezradil, ako sa rozišli s Františkom Borovským a aké zmeny teraz televíziu čakajú.
Z otázok vyberáme len pár ukážok:
...
S: Bude František Borovský naďalej figurovať v spoločnosti Slovenská produkčná ako vlastník 10 % podielu?
S Františkom Borovským sme sa dohodli na odpredaji jeho podielu spoločnosti JOJ Media House.
S: Plánuje s ním spoločnosť naďalej spolupracovať v rámci inej funkcie?
V dohľadnej dobe s pánom Borovským neplánujeme spolupracovať.
S: Informácia o vašom 2,5 % podiele v Slovenskej produkčnej naďalej platí?
Áno, táto informácia naďalej platí.
...
S: Čo sa od vás ako nového šéfa televízie teraz očakáva?
Mojou úlohou je stabilizovať sledovanosť televízií JOJ, Plus, WAU a Senzi a tiež ekonomiku spoločnosti.
S: Po nástupe pôvodne finančného riaditeľa na stoličku generálneho sa všeobecne vždy očakáva, že nastanú výraznejšie škrty a šetrenie... Kde sa dá vo vašej televízii ešte šetriť?
Naše televízie fungujú veľmi efektívne, preto šetrenie a škrty nie sú potrebné. V konečnom dôsledku šetríme už sedem rokov. Mojím cieľom nie je šetriť, ale alokovať zdroje čo najefektívnejšie. Vzhľadom na to, že som sa v minulosti nevenoval len financiám, ale aj iným oddeleniam spoločnosti, poznám potreby celej televíznej skupiny.
S: Kto bude teraz v televízii výkonným a finančným riaditeľom?
Touto otázkou sa plánujeme zaoberať v najbližších dňoch.
...
S: Trh v súčasnosti sleduje prestupy viacerých televíznych tvári a tvorcov od konkurencie k vám. Vyvstáva preto teraz otázka, či dealy, ktoré s nimi dohodol váš predchodca, zostanú v platnosti aj po jeho odchode...?
Zatiaľ neviem o všetkých detailoch rokovaní môjho predchodcu, a preto by som sa k tomu nerád vyjadroval.
Zdroj: Miroslava Klempová