Andrea Lapuniková
StoryEditor

Tesco: Nechceme byť vnímaní ako najlacnejší

12.11.2013, 16:00
Ľuďom dnes nestačí 20 lacných vodových jogurtov, radšej si kúpia dva kvalitné s chuťou mlieka. Tvrdí marketingová riaditeľka Tesco Stores SR v rozhovore pre Stratégie.

Tesco rovná sa lacný obchod? Takto sa obchodný reťazec na Slovensku profilovať nechce. "Nechceme byť vnímaní ako najlacnejší, chceme byť vnímaní ako reťazec, ktorý má ceny pod kontrolou. Pravidelne kontrolujeme ceny v porovnaní s trhom a upravujeme ich, aby sme ponúkali najvýhodnejšiu cenu z pohľadu cena/kvalita," povedala v rozhovore pre Stratégie marketingová riaditeľka Tesco Stores SR Andrea Lapuniková. Priznáva, že zákazník je citlivý na cenu. "Do istej miery určite áno. Ale my vidíme trend, kam sa trh posúva. Ľuďom dnes nestačí 20 jogurtov s chuťou vody, ktoré sú za najnižšiu cenu. Radšej si, obrazne povedané, za rovnakú cenu kúpia dva kvalitné s chuťou mlieka, smotany." Tesco pripravuje na jar na slovenskom trhu novú komunikačnú stratégiu. Prečítajte si kompletný rozhovor s Andreou Lapunikovou.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 10:44