Vizuál Stop násiliu na nevinnom pečive, v rámci aktuálnej prebiehajúcej citylightovej a billboardovej kampane, je súčasťou teasingu spoločnosti Unilever na produktovú novinku Rama nadýchaná.
„Cieľom kampane je netradičným spôsobom upozorniť na našu novinku Rama nadýchaná, ktorá je vhodná na čerstvé a krehké pečivo. V priebehu niekoľkých dní dôjde k výmene brandového vizuálu a bude tak odhalený podporovaný produkt,“ priblížila pre Stratégie Veronika Kúšiková, Corporate Communication, Unilever Slovensko.
Cieľom prvej vlny kampane je, podľa jej slov, najmä vybudovať silný brand awereness novinky – inovatívny produkt, inovatívny obal. Na otázku, čo bolo dôvodom takéhoto teasingu, keď Rama nadýchaná už má vonku produktové vizuály a TV kampaň Veronika Kúšiková reagovala: „Cieľom takéhoto teasingu je prilákať ešte viac pozornosti na vonkajšiu kampaň, ktorá predtým nebola ako médium príliš často využívaná.“
Zdroj: Renata Môciková

