StoryEditor

Stop násiliu na nevinnom pečive

20.02.2014, 09:49
Vyzýva v aktuálnej teasingovej reklame Unilever.

Vizuál Stop násiliu na nevinnom pečive, v rámci aktuálnej prebiehajúcej citylightovej a billboardovej kampane, je súčasťou teasingu spoločnosti Unilever na produktovú novinku Rama nadýchaná.

„Cieľom kampane je netradičným spôsobom upozorniť na našu novinku Rama nadýchaná, ktorá je vhodná na čerstvé a krehké pečivo. V priebehu niekoľkých dní dôjde k výmene brandového vizuálu a bude tak odhalený podporovaný produkt,“ priblížila pre Stratégie Veronika Kúšiková, Corporate Communication, Unilever Slovensko.

Cieľom prvej vlny kampane je, podľa jej slov, najmä vybudovať silný brand awereness novinky – inovatívny produkt, inovatívny obal. Na otázku, čo bolo dôvodom takéhoto teasingu, keď Rama nadýchaná už má vonku produktové vizuály a TV kampaň Veronika Kúšiková reagovala: „Cieľom takéhoto teasingu je prilákať ešte viac pozornosti na vonkajšiu kampaň, ktorá predtým nebola ako médium príliš často využívaná.“

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 23:53