StoryEditor

Slovak Telekom chce byť viac online

02.04.2014, 10:53
Spoločnosť otvorila novú sekciu. Preprájať chce marketing, ATL, BTL a online. Časť novej sekcie povedie Martin Horváth.

Slovak Telekom vytvoril novú sekciu s názvom Sekcia digital služieb a marketingovej komunikácie. Viesť ju bude Drahomíra Juríková, ktorá stála i pri rebrandingu Telekomu. Spoločnosť chce tak intenzívnejšie prepájať viaceré komunikačné kanály a orientovať sa viac na online.

„Novú sekciu sme sa rozhodli vytvoriť v rámci užšej spolupráce troch oblastí: marketingovej komunikácie s ATL, BTL aktivitami i podpory značky, on-line biznis, kde sa spájajú komunikačné a biznis témy a v neposlednom rade aj aktivity na sociálnych sieťach. Dospeli sme do bodu, kedy sa potrebujeme pozrieť na podporu značky a on-line inak a prechod pod jednu strechu dáva v tomto období jednoznačný zmysel,“ hovorí Drahomíra Juríková.

Nová sekcia bude rozdelená na štyri oblasti - Médiá a podpora predajných kanálov, Digital služby, Obsahové a prémiové služby, Stratégia a komunikácia značky. Časť Digital a služby povedie Martin Horváth, ktorý prichádza z ETARGETU, predtým pôsobil v pelicantravel.com.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:36