StoryEditor

Takto vyzerá vianočná grafika a kampaň Markízy, Doma a Dajto

06.12.2013, 07:00
Čarovné Vianoce, ale aj Vianoce po svojom. Stanice skupiny Markíza dnes spúšťajú vianočnú kampaň. Pozrite si ju.

Televízia Markíza a jej kanály Doma a Dajto budú oddnes vianočné. Všetky tri stanice dnes večer spúšťajú sviatočnú grafiku a nasadzujú upútavky na vianočné ťaháky. Markíza poskytla Stratégiám videá v predpremiére.

Hlavný kanál Markíza bude cez sviatky používať slogan Čarovné Vianoce. V jingloch si ponechá svoje farby - žltú a modrú a takisto aj staničnú melódiu, ktorú upraví do vianočného aranžmánu.

Stanica bude mať niekoľko verzií upútavok. Samostatne bude promovať americké premiéry ako Hugo a jeho veľký objav (Hugo) Martina Scorseseho, Snehulienka (Mirror Mirror), Červená Čiapočka (Red Riding Hood) a januárový blockbuster Tintinove dobrodružstvá (The Adventures of Tintin). A vlastnú upútavku bude mať aj filmová klasika.

Pozrite si kompletnú sviatočnú štruktúru v správe Markíza na Vianoce: Perinbaba, Popoluška aj nová Snehulienka.

Televízia Doma zvolila claim Vianoce po svojom. Promuje filmy s vianočnou tematikou, ktoré nasadzuje na piatkové večery už oddnes. "Na Vianoce patríme k sebe v televízii Doma," tvrdí v upútavke.

Televízia Dajto bude mať Vianoce po svojom. Pripravila vianočnú upútavku napríklad na Teóriu veľkého tresku (The Big Bang Theory).

Vianočné jingle a upútavky vznikali interne v kreatívnom tíme Markízy.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:39