Agentúra E-Motion je autorom konceptu Lego festivalov určených pre nákupné centrá, ktorý vytvorila v spolupráci s dánskym výrobcom hračiek Lego Trading Praha. Aktuálny event v bratislavskom Central-e je, podľa slov zástupcov agentúry, najväčší svojho druhu a na Slovensku má v tejto podobe premiéru. Agentúra má v pláne zorganizovať Lego festivaly aj v ďalších európskych krajinách.
Súčasťou aktuálnej výstavy, ktorá potrvá od 10. februára do 9. marca, je 27 sôch z kociek lega v nadživotnej veľkosti vrátane postáv z legendárnych filmových príbehov. Dopĺňa ich 15 umeleckých predmetov, portrétov svetoznámych osobností od jedného z mála certifikovaných Lego profesionálov na svete – belgického umelca Dirka Denoyella. Počas štyroch týždňov môžu fanúšikovia Lego stavebníc rozvíjať svoju kreativitu, hrať sa, súťažiť a obdivovať zručnosť tých najlepších Lego staviteľov. V hernej zóne, na ktorú sa Central na mesiac premení, sa budú konať počas víkendov turnaje Lego Chima speedorov, návštevníci sa môžu tešiť na premiéru nových Lego Technic dráh. V Lego Friends zóne sa bude každý deň stavať z množstva Lego kociek, ktorých budú plné bazény. Každý víkend počas trvania festivalu čaká na deti program plný aktivít a hier o zaujímavé ceny. „Ide o súčasť našej dlhodobej stratégie. Central je nielen expertom na módu, čo dokazujeme našimi imidžovými kampaňami v spolupráci s Made by Vaculik, ale je aj miestom, kde sa vždy niečo deje,“ povedala Silvia Kušnírová, konzultant pre stratégiu na strane klienta.
Zdroj: Renata Môciková