Televízne noviny Markízy majú novú kampaň. Vo vysielaní sa začali objavovať tri spoty.
Spoty majú spoločný claim "Sme vždy tam, kde sa niečo deje". Prvý z nich zobrazuje drámu a katastrofy, druhý je zacielený na ľudské emócie a tretí promuje Televízne noviny cez tváre ich reportérov a situácie, ktoré zažívajú.
Kampaň vznikla interne na kreatívnom oddelení Romana Kettnera. V minulosti využívala Markíza na podporu Televíznych novín aj externé služby: v roku 2010 pre ňu Creative Department vytvoril kampaň "Život naživo". Tá však bola rozsiahlejšia, dostala sa tiež do printu.
Televízne noviny patria k najsledovanejším programom trhu. Minulý týždeň mali s najúspešnejším nedeľným vydaním rating 14,3 % a podiel 40,7 % v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54.
zdroj dát: PMT/TNS SK
http://youtu.be/IuJD0fEtjmc
http://youtu.be/hGeyy3HJ3dg
http://youtu.be/xqVNP5f2xkA
Zdroj: Ivan Krasko