Zlatica Puškárová. Foto: TV MarkízaTV Markíza
StoryEditor

Televízne noviny majú kampaň. O katastrofách, emóciách aj reportéroch

20.11.2013, 11:00
Markíza podporuje Televízne noviny kampaňou "Sme vždy tam, kde sa niečo deje". Pozrite si ju.

Televízne noviny Markízy majú novú kampaň. Vo vysielaní sa začali objavovať tri spoty.

Spoty majú spoločný claim "Sme vždy tam, kde sa niečo deje". Prvý z nich zobrazuje drámu a katastrofy, druhý je zacielený na ľudské emócie a tretí promuje Televízne noviny cez tváre ich reportérov a situácie, ktoré zažívajú.

Kampaň vznikla interne na kreatívnom oddelení Romana Kettnera. V minulosti využívala Markíza na podporu Televíznych novín aj externé služby: v roku 2010 pre ňu Creative Department vytvoril kampaň "Život naživo". Tá však bola rozsiahlejšia, dostala sa tiež do printu.

Televízne noviny patria k najsledovanejším programom trhu. Minulý týždeň mali s najúspešnejším nedeľným vydaním rating 14,3 % a podiel 40,7 % v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

http://youtu.be/IuJD0fEtjmc

http://youtu.be/hGeyy3HJ3dg

http://youtu.be/xqVNP5f2xkA

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 08:10