Tri predajne Albert v bratislavskej Petržalke sa zmenia na TERNO, najmenší Albert v bytovom komplexe Tri veže sa zaradí do siete Moja Samoška. So zmenou loga dochádza aj k rozšíreniu sortimentu a orientácii na čerstvé potraviny od regionálnych dodávateľov. Nová privátna značka Moja má v pláne ponúknuť 300 potravín.
„Na zaradenie prevádzok do nových sietí sme dobre pripravení. Zákazníci nepocítia v obchodoch žiadnu prechodnú fázu, vo všetkých štyroch predajniach budú môcť od prvej chvíle využívať všetky existujúce benefity predajní TERNO a Moja Samoška, ako napr. zákaznícku kartu či možnosť platenia faktúr priamo pri pokladni prostredníctvom AXA pay. Otváracie hodiny v predajniach ostávajú zatiaľ nezmenené,“ povedala Diana Chovancová-Stanková, hovorkyňa a PR manažérka spoločnosti Terno Group k. s.