Mainardo de Nardis - CEO OMD Worldwide
StoryEditor

Adweek: Agentúrou roka 2013 je OMD

17.02.2014, 06:00
Magazín Adweek vymenoval OMD Worldwide Globálnou mediálnou agentúrou roka 2013. Prečítajte si reakcie globálneho aj slovenského šéfa agentúry.

Magazín Adweek vymenoval OMD Worldwide Globálnou mediálnou agentúrou roka 2013.

Za posledných päť rokov získala OMD ocenenie magazínu Adweek už po tretíkrát. Titul Globálna mediálna agentúra roka 2013 zohľadňuje hospodárske výsledky agentúr, ocenenia ich kreativity a tiež strategický prístup.

Adweek vymenúva ako dôvody ocenenia pre OMD vlaňajšie globálne úspechy. V roku 2013 zaznamenala OMD Worldwide nárast výnosov o 12 % (225 miliónov dolárov na 2,1 miliárd dolárov). Tento nárast možno podľa Adweeku pripísať úsiliu OMD udržať si existujúcich klientov - ktorými sú napríklad Renault-Nissan, Henkel, Pepsi, McDonald´s, Vodafone, Visa a Apple - a tiež popri nim aj expandovať. V minulom roku totiž OMD získala ďalšieho veľkého klienta Disney, ktorý s ročným rozpočtom 800 miliónov dolárov patrí k vedúcim mediálnym zadávateľom. Súčasne agentúrna sieť rozšírila spoluprácu s Hasbrom z pôvodných 11 krajín na 55 trhov, pričom hodnota ich mediálnych investícií teraz predstavuje 400 miliónov dolárov.

 

"Nový biznis je základom každej marketingovej servisnej organizácii," hovorí Mainardo de Nardis, CEO OMD Worldwide a dodáva: "Ale pre nás je ešte dôležitejšie udržať si klientov, ktorých už máme, neustále rozširovať svoju pôsobnosť, rozsah práce a snáď aj počet trhov, na ktorých spoločne pracujeme."

 

Čo sa týka ocenení, napríklad OMD Australia získala za kampaň pre svojho tradičného klienta McDonald´s  v Cannes ocenenie Mediálna agentúra roka a celosvetovo si vlani sieť OMD odniesla z Cannes až 10 mediálnych levov, čo sa tiež zarátalo do ocenenia od Adweeku.

 

Slovenská OMD pripisuje v súvislosti s minulým rokom najväčšie zásluhy svojmu novému softvéru: "Vision je operačný systém, založený na strategickom prístupe, podporovaný súborom nástrojov dostupných online a poháňaný poznaním, skúsenosťami a tvorivosťou našich ľudí. Pomocou neho tímy navzájom medzi sebou dokážu zdieľať a využívať nápady a insighty, optimalizovať mediálnu stratégiu vo vzťahu k definovaným a konkrétnym obchodným cieľom," povedal Peter Seyfert, výkonný riaditeľ OMD .

 

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 15:11