StoryEditor

Becherovka štartuje „megasampling“

20.02.2014, 12:17
Becherovka uvádza premiérovú novú aktivitu na podporu značky na Slovensku.

Becherovka Original pozýva svojich spotrebiteľov, v rámci megasamplingu, na shot bylinného likéru. Stačí si na webe vybrať jeden zo zapojených barov po celom Slovensku, nechať si na mail poslať unikátny QR kód a v určenom termíne sa dostaviť na miesto. Ide o novä aktivitu, ktorú ešte Becherovka nerealizovala na žiadnom trhu. „Becherovka s touto aktivitou prichádza v rámci stratégie omladzovania značky, aj preto sme zvolili digitálny kanál na oslovenie svojich fanúšikov,“ hovorí brand manager Becherovky Lenka Bačková. „Cieľom samplingu je sprostredkovať milovníkom Becherovky autentický zážitok so značkou, pozvať ich, aby sa na chvíľu „odpojili“ od moderného života za počítačom, spomalili, vychutnali si moment - a v neposlednom rade nadchnúť ich shotom Becherovky „perfect serve“ – podávanej presne tak, aby celkový zážitok z nej bol dokonalý,“ dodáva. Podniky, do ktorých Becherovka na pohárik pozýva prostredníctvom PR a online kampane na Facebooku i Youtube, návštevníci spoznajú aj výzdobe podniku. „U čakajúcej hostesky si potom svoj QR kód na obrazovke smartfónu či vytlačený na papieri stačí zameniť za žetón a pokračovať na bar, pripiť si s priateľmi na účet Becherovky.“

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 03:46