StoryEditor

TESCO štartuje vianočnú kampaň

08.11.2013, 16:21
Kampaň od agentúry MADE BY VACULIK je začiatkom novej komunikácie značky TESCO.

Reklamná kampaň je začiatkom novej komunikácie značky Tesco na Slovensku. „Tesco je veľmi silný brand, ale chýba mu výrazný profil a pozitívny emočný náboj. Prostredníctvom kampane sa spájame so Slovákmi cez emóciu ukrytú vo vychutnávaní si jedla a cez hodnoty a životný štýl súčasnej rodiny,“ hovorí Andrea Lapuniková, marketingové riaditeľka TESCO STORES SR.

Televízne spoty, pod ktoré sa podpísala skúsená režisérka Jasmina Blaževič, sú pestrou mozaikou zachytávajúcou hektickosť, ale aj čaro štedrovečerných príprav. Kamery sa zhostil Juraj Chlpík. Súčasťou vianočnej kampane Tesco sú aj printy, instore komunikácia a digital.

 

O strategických cieľoch Tesco a novom komunikačnom koncepte si prečítate viac v rozhovore s Andreou Lapunikovou, marketingovou riaditeľkou TESCO STORES SR.

 

Vizitka kampane

Creative Director: Bohumil Dohnal, Dejan Galovič

Copywriter: Henrich Varga

Art Director: Bohumil Dohnal

Strategy: Eva Šinková

Account Director: Marián Zahorec, Lucia Sviteková

Director: Jasmina Blaževič

DOP: Juraj Chlpík

Producer: FilmFrame

Hudba: Matúš Široký

Fotograf: Šymon Kliman

(fotenie zabezpečila produkcia Bavlna atelier/Matahari)

http://youtu.be/HJ116IcQYpU

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 15:16