Reklamná kampaň je začiatkom novej komunikácie značky Tesco na Slovensku. „Tesco je veľmi silný brand, ale chýba mu výrazný profil a pozitívny emočný náboj. Prostredníctvom kampane sa spájame so Slovákmi cez emóciu ukrytú vo vychutnávaní si jedla a cez hodnoty a životný štýl súčasnej rodiny,“ hovorí Andrea Lapuniková, marketingové riaditeľka TESCO STORES SR.
Televízne spoty, pod ktoré sa podpísala skúsená režisérka Jasmina Blaževič, sú pestrou mozaikou zachytávajúcou hektickosť, ale aj čaro štedrovečerných príprav. Kamery sa zhostil Juraj Chlpík. Súčasťou vianočnej kampane Tesco sú aj printy, instore komunikácia a digital.
O strategických cieľoch Tesco a novom komunikačnom koncepte si prečítate viac v rozhovore s Andreou Lapunikovou, marketingovou riaditeľkou TESCO STORES SR.
Vizitka kampane
Creative Director: Bohumil Dohnal, Dejan Galovič
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Bohumil Dohnal
Strategy: Eva Šinková
Account Director: Marián Zahorec, Lucia Sviteková
Director: Jasmina Blaževič
DOP: Juraj Chlpík
Producer: FilmFrame
Hudba: Matúš Široký
Fotograf: Šymon Kliman
(fotenie zabezpečila produkcia Bavlna atelier/Matahari)
http://youtu.be/HJ116IcQYpU
Zdroj: red