Na slovenskom trhu sa spájajú dve značky: čokoláda Figaro a Búrlivé víno. Informuje o tom agentúra Omnipublic.
Figaro, respektíve jeho materská spoločnosť Mondelez, totiž rozbieha v spolupráci s Markízou súťaž. Hlavnou cenou bude herecká rola v Búrlivom víne. "Rola nie je vopred pripravená, pretože bude prispôsobená konkrétnemu výhercovi, jeho preferenciám a predstavám," uvádza tlačová správa.
Súťaž podporí kampaň v printe a televízii, microsite a PR komunikácia. Tvárou kampane je hlavná herecká predstaviteľka Nela Pocisková. "Ťažiť chce predovšetkým z popularity úspešného slovenského seriálu, z obľuby jeho hlavnej protagonistky, ako aj tradičnej slovenskej značky Figaro."
Vizitka kampane
Agentúra: Geometry Global, s.r.o. a Ogilvy & Mather, Praha
Produkcia: Markíza
Réžia: Viliam Csino
Fotograf: Petra Bošanská
Mediálna agentúra: Carat
Zdroj: Ivan Krasko

