Nela Pocisková a Juraj Loj v seriáli Búrlivé víno
StoryEditor

Figaro má súťaž. Víťaz si zahrá v seriáli Búrlivé víno

21.02.2014, 11:34
Čokoládová značka Figaro a Búrlivé víno televízie Markíza sa spájajú. Súťaž propaguje Nela Pocisková.

Na slovenskom trhu sa spájajú dve značky: čokoláda Figaro a Búrlivé víno. Informuje o tom agentúra Omnipublic.

Figaro, respektíve jeho materská spoločnosť Mondelez, totiž rozbieha v spolupráci s Markízou súťaž. Hlavnou cenou bude herecká rola v Búrlivom víne. "Rola nie je vopred pripravená, pretože bude prispôsobená konkrétnemu výhercovi, jeho preferenciám a predstavám," uvádza tlačová správa.

Súťaž podporí kampaň v printe a televízii, microsite a PR komunikácia. Tvárou kampane je hlavná herecká predstaviteľka Nela Pocisková. "Ťažiť chce predovšetkým z popularity úspešného slovenského seriálu, z obľuby jeho hlavnej protagonistky, ako aj tradičnej slovenskej značky Figaro."

Stratégie sa snažia získať aj televízny spot, správu budeme oň aktualizovať.

Vizitka kampane

Agentúra: Geometry Global, s.r.o. a Ogilvy & Mather, Praha

Produkcia: Markíza

Réžia: Viliam Csino

Fotograf: Petra Bošanská

Mediálna agentúra: Carat

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. december 2025 01:16