Ako informovala spoločnosť Beiersdorf, nové logo vyjadruje jasné zameranie spoločnosti na starostlivosť o pokožku a smerovanie do budúcnosti.
Predchádzajúce logo spoluutváralo spoločnosť Beiersdorf 35 rokov. Spojenie slova so skratkou BDF a štyrmi bodkami pôvodne symbolizovalo štyri divízie spoločnosti – Cosmed, Medical, Pharma a Tesa. V súčasnosti sa spoločnosť skladá iba z dvoch častí: Consumer a Tesa. Nové logo opúšťa všetky grafické prvky a vychádza iba z fontu starého loga, pričom jeho zaoblené písmená majú evokovať starostlivosť a dôveru. Farba nového loga zodpovedá modrej farbe značky NIVEA, tzv. NIVEA Blue, čím vytvára spojenie medzi spoločnosťou a jej najsilnejšou značkou.
Výkonný riaditeľ Stefan F. Heidenreich v tejto súvislosti uviedol: „Beiersdorf je symbolom kvality, spoľahlivosti a dôvery, ale tiež tradície a inovácie. Beiersdorf je ale predovšetkým symbolom vysoko kvalitných produktov a rozsiahlych znalostí v oblasti starostlivosti o pokožku celého tela. Nové logo spoločnosti Beiersdorf jasne vyjadruje nielen tieto hodnoty, ale tiež to, čomu naozaj rozumieme a čím sme. Ide o rozvinutie predchádzajúceho loga, ale s väčším zameraním na budúcnosť. Tvorí tak vlastne most medzi tradíciou firmy a jej smerovaním do budúcnosti.“
Nové logo:
Staré logo:
Zdroj: Renata Môciková

