Project Pivobrana, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal na celosvetovom PR summite v Miami prvenstvo Global Sabre Awards v kategórii Asociácie. „Zaradili sme sa medzi 50 najlepších PR projektov z celého sveta. O takéto umiestnenie sa v Miami uchádzalo viac ako 4 000 projektov. Pivobrana je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel Pivobrany, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie“, povedal Managing Director Dynamic Relations Karol Wolf.
Pivobrana pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. Pivobrana nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.
Agentúra SEESAME Communication Experts získala za kampaň Nie som ovca pre zdravotnú poisťovňu Union prestížne ocenenie Global SABRE Award v kategórii Public Affairs. „Dostali sme sa tak medzi 50 najlepších PR kampaní sveta. Je to veľké ocenenie pre nášho klienta Union aj pre nás – bola to odvážna, chytľavá a najmä fungujúca kampaň. Veríme, že takých urobíme ešte veľa,“ zhodnotila úspech Michaela Benedigová, riaditeľka SEESAME Communication Experts.
Kampaň Nie som ovca cez trefný symbol a viaceré príbehy inšpirovala ľudí, aby prejavili svoj názor a postavili sa za zachovanie práva na výber zdravotného poistenia. Kampaň pomohla od augusta do konca septembra 2012 obrátiť verejnú mienku v prospech zachovania systému viacerých zdravotných poisťovní (z 39% na 81% podporu verejnosti). „V kampani „Nie som ovca“ sme ( na PR agentúru nezvykle) išli skutočne integrovaným prístupom – výzvu na zachovanie práva na výber zdravotného poistenia sme prerozprávali prostredníctvom nielen argumentov, ale hlavne príbehov. V TV spotoch, na online / v sociálnych médiách, v tradičných médiách aj v priamej komunikácii s ľuďmi, pre ktorých je téma konkurencie v zdravotnom poistení dôležitá. Kampaň vo výsledku pomohla od augusta do konca septembra 2012 obrátiť verejnú mienku v prospech zachovania systému viacerých zdravotných poisťovní (z 39% na 81% podporu verejnosti),“ dodala M. Benedigová. SEESAME Communication Experts sa zaradil medzi celosvetovo najúspešnejšie PR agentúry, za kampaň okrem Global SABRE získal aj ocenenie za najlepšiu kampaň v krízovej komunikácii v regióne EMEA.
Kompletné výsledky nájdete na webe SABRE Awards
Zdroj: red